yasmina Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 og det er jammen meg ikke bare bare. For det første tar de betalt for å søke plass og det er så visst ikke sikkert man får, dessuten så skal ungene observeres/intervjuves før de får plass. Og dette er da 4 åringer det er snakk om.... Skulle ønske han kunne forsette på preschool istedet jeg !
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 uff da, hørtes ikke morsomt ut.... men går vel bra dette også)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Nei det hørtes ikke bare bare ut. Veldig annerledes enn det vi er vant til her.. Skjønner godt at du vil han skal fortsette der han er. Hvor gamle er de når de begynner på skolen der? Går de på lokal skole eller? Er det undervisning på engelsk?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Oi, hva sjer om han ikke får plass på noen skole da? er det bra og mindre bra skoler?
yasmina Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Er bare private skoler her og undervisningen blir paa engelsk ja. Men de vil enten faa fransk eller arabisk undervisning helt fra begynnelsen av utenom. De begynner naar de er 4 . Gruer meg litt, men det gaar seg vel til...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Skjønner du gruer deg litt. Grudde meg jeg også når min gutt skulle begynne på skolen. Og det var vanlig norsk skole her i Norge.. Kjenner du noen andre der nede som også skal begynne på skolen? Eller andre mødre som har barn rundt deg som går på en skole der? Alltig godt å ha noen å snakke med om hvordan ting virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå