yasmina Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 http://www.atlantisthepalm.com/ Herlig eller ???
Kulå Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Åhhh, pakk meg i kofferten din : ) Blir nok en opplevelse uten like, kos deg en hel haug. Og jeg vil gjerne høre om hvordan du hadde det....
lÅktiHaUDe Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Ble absolutt ikke misunnelig. Kunne ikke tenkt meg dette i det hele tatt.. såg egentlig ganske kjedlig ut NOOOOT Du verden så misunnlig jeg ble hehe Men er det ikke langt for en helg da?? Noe sånt vil jeg også en gang men kanskje uten barn hehe Kooooos deg masse
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 det er noen som har det....missunelig jeg? ne-he-hei.....(?) God tur, kos deg masse...)
yasmina Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Vi bor i midtosten saa det er ikke saa veldig langt, rett over en time aa kjoere....Gleder meg masse. Er bare en natt da, men holder det siden ingen av ungene skal vaere med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå