Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Blir alle gravide helt "rare" pga hormoner, skriker for ingenting, farer opp og kjefter for den minste ting for så i neste øyeblikk å la av det samme? Leser om folk som setter i å tute fordi mannen kommer hjem med ananasringer på boks når de ba han kjøpe ananas biter på boks, og kjefter på han når han ikke skjønner at det ikke blir det samme, selv om han snill som han er setter i gang med å dele ringene opp i biter..og så får hormonene og graviditeten skylda, og da er det liksom greit. Jeg er gravid selv, men har ikke merket noe til at hverken tårene, sinne eller glede kommer noe lettere nå enn før..Er det noe jeg bør forvente at skjer før eller senere i svangerskapet likevel, eller er det ikke alle som reagerer slik på hormonene som herjer i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Alle reagerer vel forskjellig på hormonene, men du kan være glad du slipper, for det er helt grusomt å være et hormontroll!! Jeg er i hvert fall ikke sånn til vanlig, så det er helt klart graviditeten som har skylda. Har ikke noe ønske om å være kjeftete og sur hele dagen nei...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg var ikke fullt så gal som du beskriver, men hadde noen episoder:) Ene gangen satt jeg meg rett ned på gulvet og stortutet, fordi mannen var så uheldig å velte en blomster full i knpper, slik at noen grener knakk..... Inni meg gjorde det skikkelig vondt at ikke alle knoppene var der, som kunne blitt til blomster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå