Gå til innhold

har dere med de små på kafe/restaurant?


kitty08

Anbefalte innlegg

Helt til hun var ca 9 mnd, så gikk vi ut og spiste med henne (kafe eller restaurant) flere ganger i uken, men nå gidder jeg ikke lenger - alt for mye pes. Synd men håper det blir bedre igjen en gang ... (?? ;-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvis jeg skal på kafe så har jeg han nesten alltid med (var lettere før ja). Setter han i en barnestol - det går så fint så! Men det går selvfølgelig ikke i flere timer da:) Somregel noen som vil ha han litt på fanget også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en "fang-baby", da! Jente mi vil ikke sitte på fang et sekund, så nytter ikke som noe alternativ ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafè er stas! Her har gutten lært seg at når man er på kafè så kommer kelneren med mat ;-) Da vil han ikke ha sin egen mat, men skal smake på alt vi spiser og spise det samme som oss. Så han sitter å venter og speider etter servitøren og lurer på hvorfor det tar sånn tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har med begge to:) Går kjempe fint, vi eter middag som oftast når vi er på kafè. Så da sitte dei fint, får seg kvar sitt "cola beger" med VATEN!!!:) til maten kjem.. Da er dei kjempe glad. Men så blir det ikkje så ofte da, kanksje 2-3 ganga i mnd.. Sia samboeren min ikkje er så ofte heime..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi minst mulig ute og spise. Vi går sjelden ut og spise for å gjøre det som familie, men hender jo at vi er på noe sosialt der det er meningen vi skal spise ute. Blir kanskje ett par ganger i måneden.

 

Begge våre to små er litt utålmodige. Så når vi først spiser ute så bruker vi å gå inn og bestille maten. Deretter går den ene tur med begge barna og kommer tilbake til bordet rett før maten kommer. Så sitter de sånn nogenlunde rolig mens de får ett eller annet å spise og vi skynder oss å spise så vi blir ferdig til de er ferdige... Så er det bare å bytte på å leke med barna til vi kan betale og gå...

 

Mer stress enn kos med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hhmmm, veldig lenge siden sist. Men det er nu mest fordi jeg stort sett er alene med barna og så er det ikke alverden med kafeer/restauranter her vi bor. Tror Lillemor ville streve litt med tålmodigheten akkurat med den alderen hun har nå, men med storesøster går det fint. Heldigvis har begge god appetit og kan sitte en god stund med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...