fox`y Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Han jobber på sjøen så jeg er vant til at han er borte, men nå går tiden så alt for tregt. han har vært bort i18 dager, å ennå er d over 2 mnd til han kommer hjem igjen. han har alldrig vært så lenge borte. som regel er d 6 uker... jeg føler tiden alldrig går selv om jeg er fullt opptatt me 2 aktive små,jobb, bryllupsplanlegging osv osv. Alt er bare stress syns jeg,spesielt å måtte planlegge alt til bryllupet selv,er så lite koselig syns jeg. Har spurt om vi skulle avlyse d,men d ville han absolutt ikke. Jernlageran mine er på 5 så jeg er konstant sliten, å når gutta har lagt seg sitter jeg rett å slett som en sombi i sofaen. Jeg kommer meg aldrig ut bortsett fra jobb pga barnevakt problemer,mamma jobber turnus og er veldig sliten og familien hans bor 65 mil unna. veit ikke hva jeg vill med innlegget jeg, er bare godt å få skrevet litt...
Tøysetipp Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 All honør til de som orker et slikt forhold. Selv hadde jeg ikke klart.Så jeg kan godt forstå at du savner samboeren din. Finnes det tilgang til mail, slik at han også kan bli litt integrert i planleggingen? Du får prøve å kose deg med planleggingen, så spennende, du får jo mulighet til å gjenspeile dere gjennom bryllupet, og bruke fritiden på det. Du er heldig:-)
fox`y Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Han har med seg pc,men nette er så ustabilt at vi verken kan snakke på msn,facebook for han faller bare ut. å d kan gå dager imellom vær gang han logger på. snakker litt på tlf, men siden han er i italia og utpå havet så koster d 6.5 kr pr minutt, så har ikke råd til d. Er vant til d,men kjenner jeg er en smule sliten nå, så må bare få ut litt frustrasjon. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå