Gå til innhold

Jippiii:-)


Little.miss.sunshine&Adrian

Anbefalte innlegg

Kan skrive meg som medlem her! Og jeg er så glad! Har termin 10.10.09. Håper vi får beholde denne gangen, har mistet to ganger så det blir både spennede og skummelt fremover nå. Håpe håpe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!! Gratulerer. Jeg har termin 6 okt. Hadde en SA i slutten av oktober, så det var godt å bli gravid igjen. Jeg kjenner at jeg er der du er, klarer ikke helt å bli glad ennå siden jeg har mistet før... Tenkte jeg skal spør om jeg kan få UL i uke 8 for å se om hjertet slår, da kan jeg slappe av... men det er 1 mnd til... blir lenge å vente...

 

Ønsker deg lykke til, vi får krysse fingre og føtter for at alt går bra. :)

Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy.:-))Håper det går bra,xxxxxxxxxxx.Vi har samme termin dato.Dette er mitt 11 svangerskap.Har to levende barn å to barne graver å seks spontan aborter,en av dem i uke 12 så jeg vet hvor tøfft det er.Håper vi kan støtte hverandre fremover.Masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at dere har mistet, Kan jeg spørre i hvilken uke dere har mistet? Kjenner jeg går runt og bekymrer meg for det hele tiden. Hadde dere noen symptomer i forkant på at dere skulle spontan abortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

Ja, det er tøft å miste! Men jeg har også et barn fra før, det hjelper. Og, vi har bestemt oss for at vi vil ha en til så da måtte vi bare innse at veien dit nok ville bli litt humpete. Så nå er det tredje forsøk, etter to ma. Denne gangen sitter den;-) Håpe håpe!

 

Oktober-baby: Jeg mistet i uke 10 og 11. Første gangen hadde jeg masse småblødninger fra uke 7 faktisk, men så bankende hjerte i uke 9.Gikk galt i uke 10. Siste gangen fikk jeg bare litt brunt utflod i uke 8 og 10, fant ut på ul i uke 11 at det ikke var liv. MEN:-) Med sønnen min, så blødde jeg også litt i uke 7 og 12 tror jeg det var og det gikk jo veldig bra, så det trenger ikke bety at man mister selv om man har blødninger! Jeg velger å tenke på det slik at jeg er glad kroppen ordner opp når noe er galt. Håper og tror at vi nå får en frisk og fin oktoberbaby:-)

 

Lykke til alle sammen, håper vi holder følge helt frem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres tøft ut å miste såpass sent som 10. og 11. uke! Men du har en sunn måte å tenke på da, at det er naturens måte å ordne opp på, det er jo sant det! Jeg får prøve å huske på det hvis noe skulle kje, har jo leeenge igjen siden jeg bare er 5 uker nå.

Takk for svar, og lykke til, denne gangen går det bra vet du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg deler spenningen dere føler alle sammen! Gravid igjen nå med foreløpig termin 1.oktober. Hadde en SA i uke 12 i begynnelsen av september. Jeg tenker som deg Little.miss.sunshine at det jo faktisk er bra at kroppen ordner opp når det er noe galt.

 

Jeg krysser fingrene for oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar:-) Jeg krysser også fingrene for alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et kortvarig opphold her - SA uke 4+3 så det ble en mini-graviditet.. Har prøvd i 5pp på første barn. Får bare glede oss over at det ser ut som om vi kan lage barn;-)

Gratulerer og masse lykke til på ferden til alle oktoberspirer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig leit å høre:-( Har mistet to ganger tidligere selv, så jeg vet hvordan det er. Men jeg tenker som deg, se det positive i det at nå vet dere at dere kan bli gravide. Og 5pp er jo raskt! Så håper du snart har spire igjen! Masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...