Hakkamella Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Kommer vel an på hvor langt man er kommet. Aner ikke egentlig så jeg dytter litt. Er selv 39+3 i dag og føler meg overmoden
lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 det er vel det. sånn jeg har forstått det iallefall.. at det er det og kynnere. er sånn jeg tenker iallefall at når jeg får mensensmerter i rygg så er det som en kynner på en måte... det er jo sånn mange får rier og kjenner at ting er i gang..
kei80 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 takk for svar! vet ikke hva det er jeg har jeg,sist haddde jeg kunn åpningsrier som jeg kjennte til.. trodde en liten stund her at det var rier,men det finner jeg vel fort ut av om det blir sterkere. Vært på føden på sjekk 3 ganger i løpet av få uker nå,så vil være rimelig sikker før jeg ringer inn neste gang:) Men blir jo litt fortere bekymra når jeg ikke er mer enn 34 uker. Får håpe det verste avtar i løpet av dagen!
magica fra tryll Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Husk at du kan få mye sterkere kynnere når du har født før. Det er ihvertfall min erfaring. Og at de føles som riene tidlig i fødsel, bare at de er uregelmessige og gir seg igjen. Har selv gått slik i flere uker før mine fødsler med nr 3,4 og 5.
kei80 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Du hadde rett magica fra tryll! Ble jo bare vondere og vondere så ville ha meg inn på føden.Der alt var i sin skjønneste orden og ingen tegn på fødsel. Nå vil jeg ikke inn på sykehuset før fødselen er i gang på alvor!!klippekortet mitt er vel oppbrukt der nå hehe:)
magica fra tryll Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Ja det virker nesten som at det er noen av oss det skal være litt ekstra slitsomt og forvirrende for. Hadde vært så greit om det bare startet når det startet liksom. Om du skjønner:) Jeg har funnet ut i forhold til meg selv ihvertfall at det tar tid og blir ganske så ille vondt før jeg tenker på å dra til sykehuset(har nesten 1 time til sykehuset). Har aldri hatt dårlig tid for å si det sånn. Jeg har nå termin om 6 dager..Venter nr5 så skal bli spennende å se hvordan det blir denne gangen....
kei80 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2009 Så sant:) Nr 5 ja!!! MÅ være herlig med stor familie!! 5 dager igjen til termin for deg i dag magica fra tryll:) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå