Gå til innhold

Når forsvant kvalmen hos deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 uker i morgen. Og opplever bare å bli mer og mer kvalm. Begynte å kaste opp i uke 7.

Har to svangerskap bak meg, men i de hadde jeg ekstrem svangerskaps kvalme. Kastet opp mye og hele graviditeten begge gangene.

Denne gangen er jeg normalt kvalm. Kvalm store deler av dagen. Kaster opp morgen middag og kveld.... men klarer å få i meg mat og ligger ikke rett ut heeele tiden.

Har vært mye borte fra jobb, og føler veldig på det. Må be om ny sykemelding til uken..

Når forsvant kvalmen hos deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 16, en befrielse!! Hold ut!! :)

Skal ha jente, sier man er mer kvalm da... ;)

Skrevet

He har ikke kvalmen forsvunnet enda, og jeg er i uke 22...Har det gående.... og jeg er ikke gravid med jente, så jeg har null og niks tro på at du er mer dårlig med jente. En mye spør du meg. Både jeg og søsteren min har slitt over gjennomsnittet mye med kvalme, og hun fikk gutt, og jeg venter gutt...

Det er bare å smøre seg med tålmodighet og gjøre det beste ut av det.. Premien blir bra til slutt, og de sier at kvalmen er glemt når babyen kommer.. Jeg håper det! For jeg har vært usannsynlig mye kvalm og det er slitsomt...Får håpe du slipper det! Lykke til :)

Skrevet

Uke 14-15, men blir utrolig kvalm hvis jeg er sulten. Om morgenen for eksempel.

Skrevet

jaja... 18 + 2 i dag og spyr like jævlig enda...så d kan nok vare en stund enda..

Skrevet

Ble veldig mye bedre i uke 13. Men så fikk jeg omgangssyken i stedet...

Er kvalm ennå, men nå merker jeg det stort sett bare hvis jeg ikke spiser nok.

Skrevet

Åh, nå kjenner jeg motet kommer tilbake øysteinbaby. For jeg er i uke 15 og har vært kvalm siden uke 6. Har kastet opp masse, men heldigvis ikke så mye de siste to ukene. Men kvalmen vil ikke gi seg og jeg er så lei.... Håper, håper den gir seg snart da!

Skrevet

Fortsatt ikke kvitt kvalmen.. Er 19+2

Skrevet

etter uke 11 har jeg ikke vært kvalm, bare trett og slapp..

Skrevet

Ja, jeg lurer også på når den skal bli borte. Spydd siden uke 6... hver eneste dag. Er 16+4 nå og begynner å bli sliten av dette.

Har bestilt meg akupunkturtime til i morgen og håper det kan hjelpe på.

Skrevet

jeg har sluttet med å kaste opp. men er fremdeles så og si konstent kvalm,er kjempelei... det aller verste er at jeg har null matlyst,og får i meg alt for lite mat..

sliter meg gjennom hver dag på jobb,og lurer på hvor lenge jeg holder ut om dette fortsetter,eller bare blir avløst av bekkenplager snart.. pessimiiiisit..hehe

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg! Veldig slitsomt...Var nær ved å bli lagt inn jeg men nå har kvalmen begynt å roe seg ned....skal bli godt å bli helt ferdig med den....og denne ufattelige trøttheten!!

Skrevet

Er 20 +6 og akkurat begynt å bli bedre, kan gjøre litt i løpet av en dag uten å spy, men ikke for mye, og har trappet veldig ned på kvalmestillende, men må fremdeles ta om morgenen, og av og til på dagen etter behov. Går faktisk gradvis opp igjenn i vekt nå! og er ikke redd for at det blir nye innleggelser.

Satser på å begynne å jobbe igjenn snart!!

Venter jente. Forige gang fikk jeg gutt og da varte det helt til fødsel, men hadde ikke like gode medisiner da..

Hold ut da! Høres jo ut som det skal gi seg siden det er annerledes denne gangen!

Skrevet

IKke mye oppløftende her... mange som er lenge kvalme.. hmmm

Ang gutt eller jente i magen, så aner jeg ikke hva jeg har nå. Det er for tidlig. Jeg har to gutter fra før, og med de hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme. Så det at en er kvalmere med jenter, vel... det stemte ikke med meg.

At en glemmer kvalmen etterpå? Vel jeg har aldri glemt hvor kvalm jeg har vært i mine to første svangerskap. Det er støpt inn i hodet mitt. Forsvinner kanskje med årene. Men, det er 11 år siden jeg fikk førstemann og minnet om kvalmen der sitter friskt i minne!

Vel .. ikke annet å gjøre enn å bare ringe legen igjen mandag.. få en uke eller to.. og drømme om bedre dager. Jobben får desverre bare vente, er ikke i stand i verden til å i det hele tatt reise dit.

LYkke til alle sammen. Og får håpe dere som ennå er kvalme kommer dere snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...