solei Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Trodde nav betalte ut penger idag 25..som vanlig? Eller står alt stille i helgene?
solei Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Trodde jeg og men ingen penger her gitt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 jeg mente at jeg trodde de skulle komme fredagen før eller mandagen etter........ har ikke nav en sånn utbetalings-ofersikt på sidene sine??
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 fant den: http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer+(2009)
solei Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Jo,med ett sprang på 5 dager. Men jeg har i 10mnd fått de den 25. De kommer nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå