Gå til innhold

Oi! litt hormonsyk jeg! c",)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en liten utblåsning i kveld på tlf til min kjære mann.. nå sitter jeg her å skammer meg, for jeg overreagerte nok litt. Saken er at det er 7 uker til termin...ennå ganske lenge til. Han er bortreist for å hjelpe en kamerat med oppussing av leilighet så han befinner seg 2 1/2 time unna meg. Jeg sitter hjemme aleine med ansvar for snømåking som jeg egentlig ikke skal drive med nå men alternativet er å snø inne, så jeg velger å gjøre det. Har vært plaget med ganske sterke kynnere nå og jeg bekymrer meg jo for at noe skal skje før tiden. Sikkert ingen fare c",) Men jeg synes jo at jeg er snill og grei som sitter hjemme å synes det er helt greit at han skal være borte fra meg i 14 dager... Helt til i kveld, da han og gutta selvfølgelig måtte ta seg noen pils og ringer meg godt påseilet! Da kom heksa fram i meg. Jeg mente at han burde holde seg edru og klar til å evt kjøre hjem hvis noe skulle skje.. Eh! men hvor sannsynlig er det? Han forstod budskapet så det skjer neppe igjen, men jeg skammer meg jo litt da. At jeg ikke klarer å styre meg for disse utbruddene! Men egentlig så synes jeg at jeg hadde en "liten" grunn til å reagere også.... hehe!

Skriver under med anonym jeg...for jeg er litt skamfull!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit happens!!! Du får si til han at du er litt skamfull =)

Må jo bare si at jeg er redd for at det samme skal skje med meg. Min mann skal på helgetur i båt tre uker før termin, så han har jo ingen sjangs engang å komme seg til sykehuset uansett.... Så da skal jeg gjøre alt for å knipe igjen!

 

Ikke bare enkelt for mannfolka heller... Tenk hva de går glipp av grunnet noen øl hvis noe skal skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! innrømme egne dumheter ovenfor han sitter jaggu langt inne om dagen c",) Men vi ler av det i dag. Alt gikk jo fint, og jeg er fortsatt like hel. Huffamei! Har vært ganske stabil i humøret gjennom hele svangerskapet så det er på tide at han får merket det litt han også c",)

 

Er værre når det er tre uker til termin slik som du beskriver ovenfor her... Krysser fingra for at du klarer å knipe igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...