Nonsense Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hver dag når jeg har tatt av BH'en og spesielt om jeg har på meg silkepysj av en eller annen grunn, så lekker det klissete væske fra puppene mine. Litt irriterende i grunn... Er i uke 22 nå, og det virker som det blir mer og mer for hver dag. Har kroppen min bommet heeelt eller er det sånn man må forvente?
såpebobledama Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er i starten av uke 28,og jeg lakk litt idag,har ikke lekket før.. Lurer litt på hvorfor det starter så tidlig! Håper du får svar snart :/
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Velkommen til råmelkens herlige verden. Forrige svangerskap lakk jeg gjennom gensere ol fra uke 17 og ut svangerskapet. Måtte begynne med ammeinnlegg. Ikke begynt enda denne gangen, men er jo melkerester der fra forrige ammeperiode uansett (det forsvant aldri helt), så det begynner vel snart på igjen her. Er bare 13+3 enda.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg hadde det og sånn i forige svangerskap, nå er jeg snart 21u og er helsigvis ikke plaget med det enda! Er jo ikke farlig, bare plagsomt. Brukte inlegg i bh'n forige gang
SiMaMi Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 på meg kom det i uke 19... ikke mye da.. Trodde jeg bare flasset på brystvortene først, men så skjønte jeg etterhvert at det var råmelk. Jeg synes det er litt gøy jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå