Gå til innhold

har et lite håp nå!!! noen andre som hadde hatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har IKM på tirsdag eller onsdag. mistet i romjula,så er jo ikke helt sikker på om jeg får det da..men ganske sikker på at jeg hadde EL rundt 13.og 14..(hadde veldig vondt i magen,og tok tester)vhar hatt litt vondt i magen og øm i puppene de siste dagene,så er sikker på at TR kommer til uka. MEN,jeg klarte ikke vente så lenge med å teste,så jeg testa med 2 EL tester akkurat nå(har en G-test og vil vente litt med den;) )og de var begge positive..det er jo litt positivt da! for jeg har jo ikke eggløsning nå,hvis jeg skal ha TR til uka..og jeg hadde en negativ EL test i begynnelsen av denna uka.. jeg var gravid i des,men mistet i romjula. da hadde jeg også bare EL tester liggende,og de var positive 3 dager på rad,tok G test de to dagene etter dette, og de var positive. så må si at jeg har et lite håp nå!!! noen andre som hadde hatt det,eller bare gjør jeg det vanskelig for meg selv nå..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

ser det er mange her som har testet pos på el. test i mange dager nå deer gravide!

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

ja har sett det jeg også..tok en EL test nå også,og den var og positiv,men samtidig tørr jeg ikke håpe så veldig mye.for jeg har litt utflod også nå,litt mørkt og litt lyst blod innimellom.men det er bare på papiret da..men skjønner ikke helt hvorfor de er positive da..hvis det er sånn at IKM er tirsdag eller onsdag uka som kommer nå. hm,spennende det her altså....

Skrevet

har så lyst til å ta en g-test altså!!!! men har jo ikke IKM før om ett par dager,så burde kanskje vente litt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...