mamma te tobias,Lucas og Ida Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Har 5 daga tel termin....Vil at d ska skje nåkka no,vil ha ut lille snuppa:) Nån andre som snart har termin?Kordan e formen? Ikkje får man sove heller,klare knapt gå over gulve,stikkinge nedentil,halsbrann....uff
mammaen til 2+1 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Signere her! 6 dager igjen og overmoden så det holder... gi meg litt rier!! Fikk ei nål for halsbrann under modningsakupunktur.. å det hjalp! Har ikke hatt det siden... Kjenner kroppen er seig og sliten nå... kan ikke gå lange turene før rygg og bein svikter litt.. og jeg har ikke fått bekkenløsnin (som jeg vet om).. Stikker masse nedi der ja noen ganger ganske intenst.. murrer og er hoven. Kjennes ut som om mensen er på vei for å si det sånn.. Søvn er ikke lenger en selvfølge her i gården.. =) hvis jeg våkner sovner jeg ikke igjen med det første.. hvis jeg får sove i det hele tatt da.. Nå må det skje noe snart!!
Hakkamella Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Har termin samme dag som Enlitenstjerne. 6 dager igjen. Er så sliten og lei nå at det finnes ikke ord. Har fått mye migrene og problemer med nakken (betennelse tror jeg) den siste tiden, så jeg har lagt omtrent hele dagen siden onsdag. Og nedpress! Mer nedpress nå så blir jeg delt i to. Mensemurringer, falske varsler om rier, luft, osv. Sover og sover og sover. Når kroppen min er så sliten som nå så mister jeg all piff. Heldigvis er min mann tålmodig, forståelsesfull og veldig snill.
flypapir Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Henger meg med her, for jeg er også lei. Vil gjerne at ting skal starte snart, slik at jeg slipper igangsetting iløpet av uka en gang... Og fordi jeg er lei av hele graviditetsgreiene. Er 9 dager på overtid, så synes igrunn noe kan skje nå. Har ikke så mange plager igrunn, kunne vært verre. Har et bekken som ikke er helt godt, mye vann i kroppen. Er sliten og har ikke energi. Men jeg er heldig som sover relativt godt om natta, vet det er mange som sliter med akkurat det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå