Leirha Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Så vidt jeg har fått med meg så betyr det jente på spansk? Unasett, hørte ein lita lyshåret jente med hoppende musehaler som ble ropt etter ved det navnet. Jeg ble stående å tenke litt over det, og sysn egentlig det var ganske søtt. Men jeg er SÆR..... Hva tenker dere? Kampsport, blod og ikke-norsk??
Tobarnsmor:) Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Må innrømme at jeg ikke likte det så godt. Jeg klarer ikke tenke på noen barn. Bare karate ;P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 "Ninja - kom skal vi dra på karatetreninga! Jeg kjører deg idag". Neitakk - tror jeg ville hatt et annet navn. Til mitt barn. )
Leirha Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 Det var det jeg også tenkte med engang. Men det forsvant da jeg så den kjempe søte jenta hoppe bortover! Og navnet fremstod i nytt lys!!! Eller ordet da. Det blir vel som å kalle ei jenta for Lykke, eller Sol, et ord som er så inngrodd med en spesiel mening. Men jeg er ganske åpen, velger jeg å tro ihvertfall, og etter litt tenking sp ble det ganske pent.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Da tenker jeg på katten min som het det! Jeg hadde tatt til meg et søskenpar, hunn-og hannkatt. De het Ninja og Ninjo :-P Så jeg syns det blir litt rart på mennesker da....
Janusina Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Ninja turtles... huff...noen tenker seg bare ikke om altså...et navn skal stå på cvn og sies hver gang man tar noen i hånda, det er mye viktigere enn hva mange bryr seg om....
NormaJean Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Det spanske ordet for jente skrives: Niña. Sorry, men kan du ikke gi datteren din et faktisk navn og heller bruke Niña som kose/kallenavn? Og bikkja i blokken ved siden av meg heter Niña........
renat1 Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Hmmmm... Har hoert det foer., men synes ikke det er noe speielt verken vakkert eller stygt. Litt "blah" egentlig... Mindre sofistikert.
Leirha Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. januar 2009 Haha! Jeg har da ikke tenkt å bruke dette navnet Syns bare det hørte søtt ut. Og det overasket meg.
stjertløvetann Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Søsteren til en jeg gikk i klasse med på barneskolen het det, og jeg har aldri likt det! Men nå har jeg aldri likt henne heller da
fox`y Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 veit av 1 som ga d navnet til jenta si,men hun er utrolig spessiel da. Litt umoden for å si d rett ut. Syns ikke d er noe spesielt fint eller stygt navn,men ikke noe jeg vill kaldt babyen min.
mamarama og lille banan Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Teenange Ninja Mutant Turtles!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Det var ikke mye fint, på linje med Aladdin i andre tråden. Hehe, Ninja og Aladdin Olsen..... Tihi
AO3 Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Jeg tenker at det bør du absolutt ikke kalle jenta di. Sorry.
SuperGlad Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 synes det er kjempefint :-) var naboen til ei noen år mindre enn meg som heter det. Ikke noe uvvant navn for meg, men skjønner at andre reagerer på det.
Musemor med tre søte små Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Egentlig fint dersom jeg ikke hadde tenkt kinesiske leiesoldater og skilpadder
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #21 Skrevet 25. januar 2009 En ninja er en ting, en niña noe annet. Hvis jenta heter ninja heter hun altså ikke det spanske ordet for jente, men derimot "den som er skjult" en betegnelse på en snikmorder. Sjarmerende
Hilde_85 Skrevet 25. januar 2009 #22 Skrevet 25. januar 2009 Jeg kjente ei som het Ninja. Det var veldig uvant først. Men så var det helt greit Litt søtt egentlig, men ikke noe jeg ville kaldt eventuell datter for. Men jeg kunne jo funnet på å gi navnet Sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå