Gå til innhold

anonym E:S, samsay, eller andre med evner... er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

270283 er datoen min...

er sååå spendt!!

noen som ser når jeg føder en ny baby?

klem:)

ser gjerne igjen på dem som vil "hjelpe" meg litt her...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen hjertelig takk for svar:) nå ble jeg glad, ønsker meg så veldig en gutt til så det hadde vært kjempe moro om det var en liten gutte reke i magen min:):):)

Skrevet

Samsaya vil du også se litt på meg?;)

Skrevet

fikk du ikke noen energier på meg? eller fikk du opp at jeg ikke var gravid??

jeg fikk negativ test i dag skjønner du... men posetiv test i går... begge cb vanlig...

så jeg er litt forvirret nå... 2 dager over IKM...

uansett er jeg veldig takknemlig for du brukte av din tid til å se på meg!:)

takk!

Skrevet

får opp en skorpion gutt på deg, så tror jammen du er gravid nå jeg eller så er det rett rundt hjørnet...

eller har du en skorpion gutt fra før kanskje??

min kjære snakker om å sterilisere seg, og jeg får panikk hehe.. tror du vi får flere, eller bør han hoppe i det etter denne??

080377 og 050774

takk snuppa!

Skrevet

jeg føler du får en jente nå??

og jeg er ganske sikker på en gutt til etter denne:) tror ikke han steriliserer seg...!!

tusen takk for svar:)

jeg har en sønn født i april, kan ikke så mye om sånne stjerne tegn jeg... men skorpion, hvilke mnd er det da?

klem:)

Skrevet

ja jeg får en jente nå ;) så morro at du føler en gutt også, vi gjør egentlig det selv også, er vel derfor han føler på det å sterilisere seg siden han har tre fra før og jeg ei.. så vi vil da ende opp med 6 totalt hehe..

sønnen din er da antagelig vær, en skorpion er født i slutten av okt og frem til midten av nov ca :D

blir spennende det her, nå skal jeg følge med på testingen din ;)

klem

Skrevet

ok, er jeg gravid nå, så vil jeg ha termin i begynnelsen av oktober.... så da blir vel ikke det skorpion da...

jeg bgynner på ppiller viss ikke spiren sitter denne mnd... har fått skrevet ut resept av legen nå.. så tror ikke februar blir min mnd....

vi ønsker ikke barn født i nov/des grunnet tidlig skolestart....

følte mannen din hadde noen fra før... ;)

Skrevet

men jeg føler at det kanskje er en spire og at du går over tiden.. hm.. du hadde jo ikm her om dagen, så kan fortsatt bli skorpion skjønner du hehe snuppa mi som jeg har fra før er skapt i jan men ble født litt over tiden, så hun er skorpion, født 22 okt ;) akkurat på grensen. men skal ikke henge seg så mye opp i det, var bare noe kortene sa, og jeg husker du sa forresten at dere nå tar pause itl mai om den ikke sitter.. så får krysse alt for at den sitter :)

ja her er det en god ungeflokk snart hehe.. men hans tre er samværs barn da.. så vi klarer nok å motta en gutt til også, men da blir det nok knute på strengen hehe..

lykke til med testingen ;)

Skrevet

ja blir spennede dette da:)

med sønnen min fødte jeg 14 dager før tiden...

men kan jo hende jeg går over med neste mann ...

lykke til du også:)

Skrevet

Fikk ikke inn noe energi fra deg:( har vært her endel i dag, så begynner vel å bli litt tappet!

MEN; Det er vel lettere å få en "feil" negativ test enn å få en "feil" positiv? Eller? Har ikke opplevd det der selv, så veit ikke hva jeg snakker om;p

Prøvde bare å være litt logisk...hehe

Skrevet

Det er nok sant!

Tok test på Lørdag, men er egentlig alt for tidlig :P

Så må nok pent vente noen dager til...

Du får sikkert ikke noe fordi jeg er så usikker selv.. Har følt meg veldig gravid, men fått et par negative tilbakemld fra andre, så derfor er jeg litt skeptisk nå :P

Du må ikke slite deg ut med spåing ;) Det er lovt å si nei vettu :)

Skrevet

samsaya:

var svaret ment til meg eller sheagirl??

klem!!

vet godt hvordan det er og bli tappet... bruker mye energi når man "jobber " her inne... så jeg gjør det ikke så masse selv, bare innimellom, når jeg har tid og energi til overs.. hehe;)

lykke til !:)

Skrevet

Jaaa, kan selvsagt ha vært til deg ;) hehe.. tenkte at det var til meg siden den sto under mitt svar! Hehehe...

Når skal du ta test da? :)

Er spennende dette :D hehe...

Skrevet

Neei, sorry.. Blander jeg! Hehehe.... du VENTER hehehe.. uff.. litt trøtt ;)

Skrevet

ok... så svaret var til meg??

er nok litt treg i dag jeg....

thih;)

Skrevet

Svaret var til deg lilleknøtt! Ble mye surr her nå...:) Måtte lese i gjennom alt, for skjønte lite når sheagirl skrev hun også hadde testet;p

Skrevet

Jaa, sorry for det altså ;) Jeg er bare så spent og håper så mye at jeg trodde svaret var til meg ;)

Tida går sååå tregt når jeg ikke vet om jeg er gravid :P hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...