Gå til innhold

fosterfamilie


Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne tenkt meg å være fosterfamilie om noen år. Tenkt litt på det, men ikke nevnt det til sambo da.

Men må man være gift da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Skrevet

Men barnet må få eget rom.

Skrevet

jeg har to skolebarn nå, de flytter jo ut engang..og jeg har en attpåklatt :) Så når jeg har igjenn bare attpåklatten så har jeg rom og tid til å være fosterforelder tenkte jeg da :) Så er jo litt langt frem i tid enda, men er noe jeg har veldig lyst til. derfor har jeg ikke luftet tankene til samboer, siden det er langt frem i tid.

 

Tenkte det var en fin ting å gi et barn et trygt hjem å bo i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...