Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 kunne tenkt meg å være fosterfamilie om noen år. Tenkt litt på det, men ikke nevnt det til sambo da. Men må man være gift da?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 jeg har to skolebarn nå, de flytter jo ut engang..og jeg har en attpåklatt Så når jeg har igjenn bare attpåklatten så har jeg rom og tid til å være fosterforelder tenkte jeg da Så er jo litt langt frem i tid enda, men er noe jeg har veldig lyst til. derfor har jeg ikke luftet tankene til samboer, siden det er langt frem i tid. Tenkte det var en fin ting å gi et barn et trygt hjem å bo i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå