Gå til innhold

Vondt i magen av kumelk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 1 år virker som har vondt i magen (promper en del, er hard i magen og har virkelig slitt med å få han til å sove en ukes tid). Liker heller ikke ligge på ryggen lenger. Han bruker å bæsje to ganger om dagen, men nå er det bare en gang og en dag kom det ingen ting:(

Vi har gitt han litt kumelk i tillegg til mme en god stund, og nå får han mest kumelk. Kan det være derfor, og er dette normalt? Eller kan det være et tegn på melkeallergi?

Hva bør jeg gjøre, noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at han får hjørnetennene sine nå, at det kan ha en sammenheng....?

Skrevet

Kumelk er hardt for magen, kanskje han ikke er klar? bruk bare mme en stund igjen, så ser du det!

Skrevet

Har hørt om flere som må vennes til kumelk forsiktig.

Ei venninne av meg ble anbefalt å blande mme og melk gradvis til det bare ble kumelk igjen.

Er det ikke slik at det er litt forskjell på de ulike melketypene og at de anbefaler å starte med ....... var det Hmelk?

Skrevet

Kanskje ikke klar for vanlig kumelk? Men melkeallergi er det vel ikke, da hadde h*n reagert på MME også, siden det jo også er kumelk, om enn tilpasset babyer.

Skrevet

Ok, takk for svar. Da er det heldigvis ikke allergi, for mme har han jo fått mye av:) Da dropper jeg kumelk noen dager og ser om det blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...