09 <3 16 <3 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 er i uke 12 jeg nå. Har en svigermor som gleder seg til den lille kommer. hun har kjøpt sprinkelseng, vogn og seng dyne, teppe, sengetøy... selv har vi kjøpt vogna alt.. synes det er greit å kjøpe de store tingene tildig, for det bli nok å handle uansett..
baima Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Trenger svigermor egen vogn og?? Ville ikkje kjøpt sånne utstyrsting før etter ultralyd jeg da egentlig. Er litt overtroisk av meg der at man ikkje skal handle så tidlig.. men dette blir jo opp til den enkelte, ihvertfall greitt å kunne fordele utgoftene utover svangerskapet, for blir nok ja...
09 <3 16 <3 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 har vært på UL 2 ganger alt jeg, og den lille spreller godt inni der .. så blir jeg fulgt opp hver 14. dag med ul, så jeg tror nok det skal gå bra...
babymaker skal ha en jente til Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har såååå lyst til å handle men jeg venter! Har med følelsene å gjøre! Er 16 uker på vei nå men vil prøve å vente ett par mnd til! Desuten blir det nok en del stor shopping når det kommer skatte penger og ferie penger til sommeren.. Har jo ikke termin før i midten av juli og noe må jeg jo bruke pengene på siden det mest sansynelig ikke blir noen ferie i år.. )
togutter Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 jeg har også kjempelyst til å handle.. men har ikke kjøpt en ting enda. Har derimot en laaaaang handleliste over ting jeg har lyst til å kjøpe, så tenker å vente til etter ultralyden, da er jeg 20 uker, så da føler jeg det er litt mer rett å begynne:) Og det er jo ikke lenge til nå, weee:) Men det er vanskelig, det finnes jo så ufattelig mye fint!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg kjenner meg så igjen Det klødde i fingrene mine allerede i uke 12. Vi har en sønn i fra før på 3 år, så vi har bilstol, seng, dyner, sengetøy og stellebord etter han som er som nytt. Jeg skulle ha ny vogn og endel småtterier. Fant flere lister over utstyr man bør ha her på nettet og skrev ned hva jeg følte vi trengte og forberedte meg litt. Når jeg var på UL i uke 20 og vi fikk se at det kom enda en gutt så fant jeg frem alle klærne, sengetøyet, tepper, ja alt etter storebror... Vasket det opp og la det på plass i stellekomoden på badet Mangler enda litt småting, men det koser jeg meg med nå etterhvert. Jeg er ikke overtroisk og mener at disse forberedelsene er viktig for oss gravide... Det er noe med kosen og det å gjøre klart. Man har aldri garantier, men man kan ikke gå rundt å utsette alt som skal inn i huset til fødselen er overstått liksom. Kan like gjerne gå galt under en fødsel...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 godt å se de er flere som handler selv er jeg ferdig er 18+1 i dag:) så lille gutten blir nok glad når han kommer ut til de fine rommet sitt:D deiig å ikke ha stor utgifter og tenke på og sliter litt med ryggen så turte ikke vente så mye mere.... og utrolig deilig å se rommet hans ferdig med rene klær og rent senge tøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå