bagera82 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Har ikke helt satt meg inn i alle forkortelser her enda men.. jeg har hatt veldig ustabil syklus siste året etter jeg slutta på p-piller. hadde 21 dager lenge, men plutselig i høst kom den hver 28 dag. Jeg begynte å ta Clearblue eggløsningstest som hele tiden var negativ. ble egentlig ganske redd for at jeg av en eller annen grunn ikke hadde eggløsning og ikke kunne få barn. så jeg sluttet å ta testene å bestemte meg for å dra til legen på nyåret. så plutselig fikk jeg mensen igjen etter 22 dager. kjipt, tenkte jeg. dette var 11 januar. Så på onsdag, samme dag som jeg skulle til legen tok jeg en ny eggløsningstest som plutselig var positiv, etter 4 mnd uten hell. Legen testet meg derfor ikke den dagen. Neste dag fikk jeg også positiv eggløsningstest, og dagen etter det igjen. Så i går stussa jeg på dette, eggløsning tre dager på rad??? tok derfor en graviditetstest og den var POSITIV!! Men etter kalendern her inne så skal ikke jeg ha eggløsning før på mandag? er en smule forvirra kan du si... Er det noen der ute som har lignende erfaringer eller forklarer situasjonen?
SuperKlar86Gravid Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg kan ikke gjøre annet enn å si GRATULERER ! Om du har fått en positiv graviditets test, er du gravid. Eggløsninga kan variere fra mnd til mnd, selv med stabil syklus. Lykke til på ferden mot å bli mamma Håper å komme etter en dag !
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 det skjedde meg også i desember! jeg hadde 6 positive eggløsningstester 3 dager på rad,noen dager etter jeg skulle hatt mensen. tok 2graviditesttester dagene etter dette,og de var positive:) men det gikk ikke så bra.. du er nok gravid ja:) gratulerer:)
bagera82 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 takk for gratulasjonene. Men nå er jeg ikke så happy lenger. Tok en graviditetstest i går ettermiddag og en når jeg våkna nå og de var begge negative. Så da er jeg vel ikke gravid da.. (snufs) Dette er bare forvirrende greier. men jeg skal jo heller ikke ha mensen før om 1 eller 2 uker (avhengig av hvor lang syklusen har bestemt seg for å være nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå