Gå til innhold

plutselig ødem og leggkramper

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 34 og idag har jeg plutselig fått masse vann i bena og leggkramper. har og hatt blodårer i føttene som har vært vonde og buler ut....er dette noe jeg bør være bekymret for?? Skal jeg kanskje ringe legen?? Takker for svar:) Jeg har foresten normalt blodtrykk(pappa har blodtrykksmåler;)) og ingen tegn på svangerskapsforgiftning, så jeg tror ikke det er det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med blodårene som er vonde og buler ut kan være åreknuter :) Men jeg vet jo ikke sikkert. I forhold til at du plutselig har hovnet sånn opp, ville jeg tatt opp med legen eller jordmor.

Lykke til :)

Skrevet

jeg er i uke 35 og opplever det samme.. Våknet flere netter på rad med leggkramper, i går våknet jeg med kramper som ennå ikke er gått bort. Så nå halter jeg rundt med smerter i leggene. Leggene mine virker også litt hovne, tror jeg har litt ødem. Har time hos jordmor på¨mandag, da får jeg sikkert vite hva det er.

Skrevet

Hei. Kjøp deg magnesium på apoteket, hjelper mot kramper. Prøv også støttesokker.!!!

Jeg sliter med Åreknuter, leggkramper og hevelse.

Jeg fikk sånn du beskriver at blodårene var synelige å slikt, gikk til legen å fikk dette bekreftet, men de kan ikke gjøre noe med dette så lenge enn er gravid. Hun sa: Er du heldig forsvinner de etter fødselen.

Men ambefaler virkelig Magnesium.

Skrevet

Ville spurt lege eller jordmor hvis ødemet kom plutselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...