Tøysetipp Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg kjeder meg litt.. Hva skjer i kveld hos deg hønni bønni?
Mom2Two Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hehe, jeg digger det uttrykket!!! Jeg og en venninne brukte det jevnlig for en del år tilbake. Fikk meg en god latter jeg nå:-D Jo hva skjer. Bursdag i dag jeg:-D Hatt en superkoselig dag med mann og barn. Helt rolig egentlig. Vært ute og spist og kosa oss. Lagde et innlegg til deg litt tidligere i kveld, men det har nok forsvunnet til side 3 eller så. Hva skjer hos deg á min schjære:-)
Tøysetipp Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Hva? Hadde du bursdag. Siden jeg ikke er medlem av fjesboka lenger får jeg etter sigende ikke med meg noen verdens ting. Ja, må hon leve, ja, må hon leve til de hundrede år.. Gratulerer med dagen, jeg spør ikke om alder, men jeg tror jeg vet sånn noenlunde hvilken årgang du er. Jeg er sikker på at du holder deg like velholdt og polert:-) .. Godt dere feiret madammen med en middag ute i godt selskap. Håper du har blitt satt pris (det har du helt sikkert) Joa, her har det vært en rolig weekend. Vesla er hos pappa, og daten var syk. Jeg liker litt tid for meg selv, så dette har vært en reinkarnasjon til en uke med masse arbeid foran meg. Hæppi børsdej altså darling. I will not forget another time. Klemmelemmer
Mom2Two Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Haha, det er faren med ikke å være med på fjesboka, da går man glipp av de stoooore begivenhetene;o) Å jada, veldig polert vettu, til og med uten botox og silicon:-p Ja, hadde en superkoselig dag med bare familien. Skal ta fam.selskap senere, det passet ikke for noen denne helgen. Er fortsatt ikke helt 100%, så blir nok ingen storfeiring, men tenkte jeg skulle ta igjen med en vennemiddag eller noe senere. Det kjipe med å ha bursdag i januar er at folk ikke har kommet seg helt etter alle julebordene, og egentlig er litt lei av fester... Er det ikke deilig med en rolig helg for seg selv? Jeg elsker slike helger, jeg. Deilig å bare slappe av, lage det man vil til middag og når man vil (eller helst hente noe take away hvis man føler seg lat), se en god film, lese bøker, rydde i roteskuffen, lunsje med venninner... Nei, slike helger er himmelen. Jeg ELSKER å være mamma, men jeg elsker å få en dag eller to helt for meg selv en gang i blant. Er ikke redd for å si det høyt en gang:-) Du får lade opp til en hard arbeidsuke:-) Blir ganske tøff uke her også. Mannen skal til London, avtaler og besøk nesten alle dager, eldstemann har bandykamp og treninger,jeg har jobbing, konferanse og studier. Men det er da litt kjekt at det sker noe også:-) Jeg har vært så lite sosial den siste halvannen måneden når jeg har vært syk, så jeg gleder meg til å se igjen litt venner osv. :-) Er du frisk og rask igjen? Klemmelemmer
Tøysetipp Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Høres ut som du "eldes" med stil. Uten fremmedlegemer og kjemikaler sprøytet inn i kroppen :-) Du er en smukke vet du. Så fint at du hadde det superkoselig sammen med familien. Det er en hyggelig tradisjon synes jeg, som vi også har. Synd at det ikke passet å ha familieselskap, men ofte kan det være greit å fordele det også, slik at det ikke bare blir stress og mas. Dessuten er det jo greit å samle venner til en sammenkomst litt senere, når ting har fått roet seg litt. Januar er ofte en travel måned. Endelig fått kjenne på roden og freden, så er det fullt kjør igjen. Slike stunder er prisløse. Jeg har måtte bli flinkere til å roe ned og la være og ha så mange planer. Det går an å slappe av hjemme og ta det i et roligere tempo. Men, du har rett.. Å være mamma slutter man ikke med selv om man setter av tid til seg selv:-) Man skal få lov til å innrømme at det er deilig. Høres ut som en fullsatt timeplan for deg, ganske hektisk også. Skal han være borte lenge? Du får prøve å manøvrere det på best mulig måte - du liker vel å ha noe og gjøre også du?:-) Nå skal jeg trille ut kanelsnurrer og boller til barnet kommer hjem. Vi har nemlig planer om å spise boller med markjordbær og brunost i kveld. Også satt jeg visst en hvarebrøddeig også. Ja, jeg er frisk og rask igjen. Leit at du ikke er helt i form enda. Det var da en kraftig influensa du fikk. Huske på å ta det med ro og la tiden være god, så blir du på beina igjen snart skal du se:-) klemmelemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå