Karomamma Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 I går kveld da han hadde lagt seg, bestilte jeg trekk til spisestuestolene... Gråbeige for den som er nysgjerrig: http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=30926&productId=220236&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Følgende samtale fant sted i sted: Jeg (viser ham linken med bildet): Du vennen? Jeg bestilte rett og slett disse i går. Han (tar en titt på bildet): Jeg får jo ikke gjort noe med det, jeg Snakk om engasjement, hahahaha!
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Uannsett så endte det opp slik du ville;=D
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Ja, er det ikke sånn det skal være da? Hei forresten
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Alt bra men pappan din håper jeg!!! Her hjemme er "Begivenhet september -09" fremskyndet til "Begivenhet juni/juli -09"..... Hadde man hatt slike smiley-gifs her... så hadde jeg valgt den der med håret rett opp og haka rett ned...
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 Jo takk, han er i fin form!! Heldigvis! Tusen takk for omtanken Herregud, rett og slett. Du kan jo bare skrive :( og så litt !!@@(=**@£€{{11?@??!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Hmmm... Nå ble jeg litt nysgjerrig her... Har ikke fått med meg noe som helst jeg :-/
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Hehe... ja det funker det og! Datoflyttinger betyr at vi antagelig kommer til å få en telefon midt i sydenferien vår i år også!!! Forhåpentligvis med litt bedre nyheter enn den med "engangsgrillen"...hehehehe..
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Vel ...Babyonboard.. du kan trøste deg med at det har nesten ikke jeg heller;=D Oppdatering kommer om en tid tenker jeg.
Babyonboard ;-) Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Jaja... får smøremeg med tålmodighet da....for jeg sto først i DEN køen du ;-)))))
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2009 Tålmodighet er vel et fellestrekk for mange av oss. NOT Snulder: skal dere til Syden i sommer? Hvor og når? Vi vurderer en liten tur til Kypros litt utpå....
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Åååå nei ikke si Kypros... da blir vi misunnerlige! ELSKER det stedet!! Denne gangen endte vi med 1 uke på Rhodos. Problemet for oss er at vi må vente til 16 åringen er ferdig på skolen.... og da er det rååådyrt på yndlingsstedet vårt.
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 ... og så var det NÅR ja;=) Vi hopper på flyet 22.juni.
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2009 Hmmm. og jeg liker Rhodos. Har jo jobbet der. I bandet på Hotel 33, say no more... Kypros har vi aldri vært, men en venn av oss skal feire bursdag der nede og har "invitert" alle som vil komme. En smule dyrt, da... Me får sjå. Nu er det natta
♥Snulder Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 ;=) I tilfelle dere ønsker å revurdere... så skal vi altså til Faliraki.. angelos ett-eller-annet hotell. Bestilt via Solfaktor Pluss. Drar sammen med hun damen som var i bursdagen min som var på "stubb-jakt" if you remember:=) Har med oss 3 ungdommer på 15, 16 og 17.... gjett om de må sitte barnevakt en kveld eller to;=D God natt! Vi sneiks!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 Hmmm....sitter de barnevakt for flere mon tro;-D
♥Snulder Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Mer eller mindre motvillige så må de nok bare gjøre som de får beskjed om....hehehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Hehehe.......... Vi har også det "problemet" her i huset i år at vi ikke kan be fri hun mellomste fra skolen da hun har avsluttende eksamener i mai og juni og dermed ikke får dratt til øya vår når vi vanligvis er der. Så det spøker for tur dit i år......litt rart, men sånn er det jo engang. Så en tur et annet sted en uke hadde vært drømmen!!!! Vi har også snakket om en uke på Holmen og spahotellet. Flott for store og små og vann vann vann:-) Så vi får se hva det blir til. Ellers så er jo hyttetur på det blide Sørland ikke å forakte da!!!! HINT HINT HINT!!!!!
♥Snulder Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Sleng dere med da vel!!! Og i tillegg så synes jeg absolutt at Sørlandsferie med dibbedamer bør innføres som en tradisjon;=D Snuldermannen sa det i går faktisk... at han sjelden har hatt det så trivelig som på Sørlandsturen i fjor!
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 hehehe nei det er ikke mye engasjement fra den kanten nei. Jeg sliter en sjelden gang min med meg på shopping, og da henger han som et slips bak, og har verdens mest uengasjerte utrykk i ansiktet...... Fine trekk forresten !
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #21 Skrevet 25. januar 2009 Vet du om trekkene passer ikea spisestoler ? de vanlige.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå