justme1 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hvordan går det med dere?? Noen som er blitt gravid igjen?? Jeg for min del hadde MA i oktober og hadde utskrapning denne uken, så nå er jeg endelig klar til å prøve igjen!
plomma84 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde termin i mai 09, men hadd en MA med utskrapning i november. er nå i første pp etter mensen kom tilbake, og skal teste til uken. Gikk du helt fra oktober til nå før du hadde utskrapning? Hørtes veldig lenge ut. Det går bra med oss nå, men var selvfølgelig tøft i begynnelsen. Har diverse venner som skal ha barn i månedene fremover, det kan nok bli litt tøft tror jeg. Men håper at det klaffer snart.Lykke til til dere;-)
Emmj Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hei, jeg hadde termin i mai 09. Hadde en MA i uke 9 og var på utskraping i oktober! Ikke blitt gravid enda.. men fikk resteblødning først i denne måneden! Så håper kroppen har stabilisert seg og at jeg blir gravid de neste månedene framover )
Snuppisa Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg hadde MA med utskrapning i slutten av oktober. Har hatt en veldig svak blødning (mens?) fire uker etter, og en skikkelig blødning nå i siste syklus. Nå har jeg IKM på tirsdag (mulig onsdag). Testet i dag morges (ikke den aller første morgenurinen, men gang nr. 2), men den var negativ. Selv om jeg fortsatt kan være gravid ble jeg skuffet...Jeg har vært så utrolig tørst siden onsdag forrige uke, samt følt at jeg brygger på noe, uten at jeg blir dårlig. Det er sånn jeg har følt det begge gangene jeg har vært gravid tidligere, så da får man jo forhåpninger...
justme1 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 Jeg gikk helt fra oktober ja. Hadde to runder med cytotec og trodde alt var i orden, men gikk ti uker uten at mensen kom tilbake. Så da kontaktet jeg sykehuset og de fant rester, så fikk jeg utskraping. Så nå håper jeg virkelig at alt er i orden. Det er veldig slitsomt og gå sånn og vente på mensen. Føler liksom ikke at alt er helt i orden før den er tilbake. Blir spennende og se hva som skjer her framover. Håper vi alle kommer oss over på 1 termin fort! Masse lykke til til dere! Gi en liten lyd når spiren sitter!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg hadde også termin i mai 09. Hadde exu (graviditet utenfor livmoren) i oktober. ble operert, men slapp heldigvis å fjerne eggstokk eller eggleder. er nå på 3 pp etter exuen, og håper jo det skal klaffe snart da. begynner å bli litt motløs faktisk! selv om det bare er 3 måneder siden - og jeg var veldig heldig og alt gikk fort og enkelt. har uansett prøvd i snart et år, og det begynnet å tære på! Men - akkurat ferdig med EL nå, så da er det bare å vente de sedvanlige kjedelige ukene før IKM - med litt håp og litt frustrasjon ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå