Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 ligger med hånden utenpå magen og jeg putselig hører en knekke-lyd og kjennes ut som en bein som er ute av ledd som hun knekker på plass igjen?Har kjent dette et par ganger nå og jeg syns det er litt ekkelt og veldig ubehagelig.
Kliko Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Wææ, så ekkelt! Sikkert ikke noe farlig, men ikke noe jeg har opplevd. Har kommet mange rare lyder fra magen her å, men ingen knekk.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Tror ikke det er noe farlig jeg heller:) Men lurer på hva det kan være. Kanskje noen andre vet..
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Dette hørtes rart ut! Har ikke oppled det selv så jeg har ikke peling. Men det høres ut som hofta mi når jeg snur meg om natta...hahaha!! Det er sikkert ikke noe farlig om du kjenner godt med liv, har normal farge på utfloden osv. Men som jeg sier/skriver til alle, erdu i tvivl så ring sykehuset og hør. Ikke det at jeg er flinkest til å gjøre det selv..hehe..men ja. Masse lykke til!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 Var på UL sist uke og og jeg hadde opplevd det noen ganger før den UL, men siden alt så bra ut da så gidder jeg ikke å bekymre meg:) Men ja, høres ut hofta som går ut av ledd. Søstra mi har sånn og den knekker når hun vrir på seg. Rart å høre akkurat den lyden inni magen. Men tror nok ikke hofta hennes er ute av ledd eller noe så hardt og mye hun sparker:P
my&bebis Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hører samme lyden innimellom! Det er alltid i forbindelse med spark eller andre bevegelser med beina. Vet ikke hva hun driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå