Mamma til rakkerunge Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Ca 2år (+ + +) med Det Nye, 2 årganger med FHM og div interiørblader (i hovedsak Bo Bedre). Gis bort. Vil du ha? Eller vet du hvordan man kvitter seg med slikt uten å kaste det i søpla? Alle er veldig fine, tenkte litt på forskjellige instutisjoner, legekontorer e.l.?
Lise---83 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Du kan jo høre på sykehus/legekontor el. om de er interesserte? Det er de sikkert! Ellers er det sikkert nok av folk som vil arve
Liljekonvall<3 Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 jeg vet i allefall at bibliotek og div. bokkaféer tar i mot "brukte" blader.. sikkert lege/tannlegekontor også=)
Thessa og Bebbis Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Åh! :-) Jeg skulle så gjerne tatt de!! Men da tror jeg gubben klikker! Måtte akkurat kvitte meg med en stor bunke! :-( Det var sårt...
Mamma til rakkerunge Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 Hva gjorde du med d? bare kastet det? Er jo tusenvis av kroner... tenkte det kunne gå til bedre bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå