dulille junivenn Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hei hei! Jeg driver og skal lage bordplassering- og vil høre litt hvordan andre gjøre det. Noen velger å sette brudeparet i midten- med brudens far sammen med bruden, og brudens mor sammen med brudgom. De har så brugdoms foreldre ved sin side igjen. Fra gammelt av er jo dette det som er vanlig- ettersom det ofte var brudens foreldre som "kostet" bryllupet. I dag blir det stadig vanligere at brudens far sitter ved siden av bruden, og brugdomens mor ved siden av brugdom. Hva gjør dere????? Er så usikre på hvordan vi skal gjøre det. Og hva da når noen har "mange" foreldre??? Min forlovedes foreldre er skilt- og har begge nye partnere. Hvor plasserer vi dem??? De går ikke overdrevet godt sammen- så på en måte kunne det nok vært koselig for dem om vi ikke blander dem. De sitter sammen for vår del- men jeg vil så gjerne at alle skal kose seg!!! Slippe å ha det anstrengt! Alle forslag mottas med takk!!!!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Vi har valgt å gjøre det tradisjonelt.. Vi har 3 par med foreldre, så det vi gjør er å sette oss i midten, mine mor vedsiden av min mann, min far hos meg, setter så hans mor med partner vedsiden av min far og hans far med følge vedsiden av min mor så blir det forlover med følge vesiden av der(tror jeg)
dulille junivenn Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Takk for svar. Er slik jeg har tenkt også. Men har ikke bestemt meg enda. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå