Gå til innhold

Fengslende PC-spill "stjeler" mannen min...

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Ooohh, disse mannfolka altså... :-/

Min mann er sånn at når han setter seg med et dataspill kan han holde på lenge!!

Dette har vært en lite sosial kveld for å si det sånn. Nå har han sittet i 4 timer i stekk, mens jeg har båret på lilletulla. Før det hadde han en times pause etter å ha sittet i 2 timer.

Måtte bare få det ut, for nå er jeg litt frustrert og meget sliten!!

Jeg sa til ham for et kvarter siden at "Nå har du sotte der i 4 timer i strekk!" Han svarte "Ja, jeg vet det." Og han sitter der enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Blir fort en del timer med PC spill for min mann også. Har funnet ut at jeg må finne på noe vi kan gjøre sammen, så i kveld har vi spilt brettspill i 2 timer, det er mye koseligere enn at vi sitter med hver vår PC og koper.

Skrevet

Jeg har også en samboer som kan sitte lenge med pc-spill.. han var mye "værre" før enn han er nå etter vi fikk barn da men.. har vært mye frustrert over det.. men har lært meg en ting når det gjelder mannfolk.. du må snakke i klartekst.. syns du han har spilt nok og at han kan bidra litt nå, må du si det.. klart og tydelig :)

Skrevet

Jeg er også pc-spillenke i kveld. Jeg vurderer sterkt å rote bort oblivioncd'en littegrann, for det hadde vært hyggelig med en "sitte sammen i sofaen"- kveld. Men jeg driver med det jeg har lyst til, så da må jo nesten han få gjøre det også...Hvis han bare kunne klare å komme seg i seng!

Jeg tror de mister helt følelse og begrep om tid, for det er mye "skal bare". Her en kveld så ropte jeg om en tv-serie han vi følger med på. "Jeg kommer nå! kan du sette den på pause?" sa han så kjekt. Jeg satte den på pause, jeg. Men etter femti minutter gadd jeg ikke vente lenger. Da så jeg hele episoden på tre kvarter, og enda hadda han ikke kommet ned!

Gå inn til han du, og legg jenta i fanget hans, og si at du går på do men kommer snart, og så legger du deg på sofaen med ei bok ;-)

Skrevet

Åååhh, kjenner det vrir seg i magen bare jeg tenker på det. Mannen min har perioder hvor han blir helt besatt av age of empires.. Er helt fryktelig. Han sitter baaare forann pcen og spiller og spiller. Avbryter kun for å løpe ut å røyke eller hive i seg noe mat. Han blir fullstendig usosial og det er som å bo med en 14åring..

Heldigvis er det lenge siden forrige sånn periode (jeg truet med å flytte hvis han ikke tok seg sammen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...