Gå til innhold

Shit så dårlig Marit Larsen er live....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke si sånt, jeg skal på konsert med henne om noen uker! :)

Spellemann du sikter til? Har ikke sett det jeg..

Skrevet

Jeg hater Marit Larsen!

Å jeg er så søt, å jeg er så flink...

Alt for prektig for meg!!

Arrrg!

Skrevet

Enig. Da har jeg mer sansen for Ida Maria. Tross alt.

Skrevet

Må du slutte å være så missunelig nå da Marion.

Skrevet

Håper at du HI, synes at hun er dårlig fordi du ikke liker musikken hennes eller har en dårlig dag?

Hvis ikke, vitner det om at du ikke kan noe om musikk.. Eller er sinnsykt misunnelig.. Marit Larsen er jo kjempe flink live... Super tilstedeværelse og ikke en eneste sur tone..

Hilsen ei som KAN musikk...

Skrevet

Synst hun sang fint jeg og ble overasket over hvor vannvittig pen hun har blitt!!

Skrevet

Synes hun er helt super live jeg. Liker den særegne stemmen hennes, men det er selvfølgelg hver sin smak :)

Skrevet

Synes Marit Larsen er flink live, jeg. Maria Mena, derimot... sist jeg hørte henne var det derimot helt forferdelig.

Skrevet

Jeg liker godt Marit Larsen jeg, og er ikke det minste flau over å innrømme det! :)

Skrevet

Snakk om andungen som ble til en svane.

Hu er virkelig vakker.

Skrevet

Jeg hater også Marit Larsen, hun er en fitte.

Skrevet

Ok, du kjenner henne personlig du da? Litt drøyt å kalle folk for det på bakgrunn av hva man ser i media osv..

Tenker at det er du som er en f.... jeg! En litt grå og bitter mus som aldri har fått vist seg frem og er dødsmisunnelig.. Det er ikke så greit gitt!!

Skrevet

Marit Larsen er jo bare super! Marion Ravn derimot... Hun er en skam for brunetter.... Stakkar!!

Skrevet

Helt nøkternt her: Marit Larsens sukkersøte, flink pike stil er ikke min greie. Men hun er dyktig, ingenting å si på det. Folk har ulike preferanser.

På Spellemannsprisen synes hun sang en del sure toner, kanskje dårlig tune, dårlig lydfolk, gudene vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...