Gå til innhold

jenta mi må fjerne polyppene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette en vond operasjon? Noen som har vært gjennom dette?

 

gruer meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minstemann gjorde da han var litt over 3 år, og det gikk veldig bra!

Det verste er jo narkosen...det syns i alle fall jeg:(

Ellers var vi på sykehuset til han våknet og fikk i seg en is. Så skulle han spise myke ting en stund fremover, og måtte ta det litt med ro de første dagene slik at han ikke begynte å blø.

Han hadde ingen ubehag i ettertid, og tror ikke han trengte en eneste paracet.

 

Forstår jo at du gruer deg, men det går nok kjempebra:)

Skrevet

ja,storebror her fjernet den denne mnd,gikk bare godt =)

han la inn nye dren (3gang) brent i nese (4gang) og fjernet falsk mandelen, (polyppen) slik jeg har forstått er det det samme,og er bare en falsk mandel,ikke to =)

 

Men gikk kjempefint,våkna fikk is,og beskjed om å ikke spise harde ting ett par dager,feks knekkebrød,harde brødskorper og slik,eller skulle han spise som vanlig =)

Skrevet

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...