h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 er dette en vond operasjon? Noen som har vært gjennom dette? gruer meg:(
*gruffalo* Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Minstemann gjorde da han var litt over 3 år, og det gikk veldig bra! Det verste er jo narkosen...det syns i alle fall jeg:( Ellers var vi på sykehuset til han våknet og fikk i seg en is. Så skulle han spise myke ting en stund fremover, og måtte ta det litt med ro de første dagene slik at han ikke begynte å blø. Han hadde ingen ubehag i ettertid, og tror ikke han trengte en eneste paracet. Forstår jo at du gruer deg, men det går nok kjempebra:)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 ja,storebror her fjernet den denne mnd,gikk bare godt =) han la inn nye dren (3gang) brent i nese (4gang) og fjernet falsk mandelen, (polyppen) slik jeg har forstått er det det samme,og er bare en falsk mandel,ikke to =) Men gikk kjempefint,våkna fikk is,og beskjed om å ikke spise harde ting ett par dager,feks knekkebrød,harde brødskorper og slik,eller skulle han spise som vanlig =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå