Babyonboard ;-) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hehe... Har nesten ikke vært inne på din baby i vinter... Bytta til mobilt bredbånd ifjor sommer tror jeg det var, og det har vært et mareritt å skrive innlegg her... Tok huuuundre år for at siden ble oppdatert og titt som tett hengte alt seg opp :-( Men nå har jeg fått triplet minnet, 1 GB til 3 GB, og det hjalp betraktelig! Vet ikke hvordan det blir med mobilt bredbånd, får sjekket det i mårra,men håper at det blir bedre. Må jo bare si at en venn av meg også ryddet litt opp i maskina... Hadde sikkert litt å si det også ;-))) Uansett, nå går alt sååå mye bedre!!! ;-D Va bare det jeg ville si altså.....
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 JA!! Koselig når vi er flere her samtidig også
Babyonboard ;-) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Har tenken slått deg også? At vi er alene her i kveld???
Karomamma Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jepp, ser ikke bedre ut. Du, jeg, deltidskjæresten din og Karopappa. Og Spellemannsprisen da...
Babyonboard ;-) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 Hihi... Og jammen fikk viikke besøk her inne da :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2009 Jojo herpa space dingsen her i forrige uke og noen ganger virker den bare ikke lenger!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Heeeei! Men dere gamle damer har vel lagt dere med krøllspenner og nattkjoler nå??
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Hei =) Så godt å se deg igjen da!!! Sånn dingseboms hadde jeg å før.Måtte jaggu sveive sidene frem.Usj.. Håper du blir raskere på avtrekkern nå da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå