__sommerbaby09__ Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 hei jeg er 14+5 nå å sliter med mye vondt i magen... er mitt 2svangerskap, hadde det ikke sånn første gang. hadde kraftig blødning i uke 12 var på UL,men alt var fint.. var på ny UL 13+4 og alt var fint da også. har noen små blødninger av og til... får vondt viss jeg gjør for mye, vasket gulvet i dag og måtte ta det i 2 omganger fordi det ble så vondt... er dette normalt? andre som har det slik?
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 hei, jeg lurer på det sammen, jeg er 17+1 og har mye vondt i magen, og kjennes ut som jeg skal blø hvert øyeblikk. Men jeg har begynt å kjenne liv i magen så kan jo være derfor eller? Jeg husker det var sånn med 1mann og men det var mer i begynnelsen og. denne gangen fikk jeg det nå nylig... Lurer også på om det er normalt. Blir litt bekymret.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 jeg får også skikkelig smerter i magen til tider... men bare når jeg sitter og ligger.. mn dette er livmora som presser på tarmene mine..og det er vondt.. vet ikke om dere har kjent smerter i tarmene før rett før man må på do liksom..men det er helt sinnsykt vondt. kjennes ut som om noe vrenger seg der inne... og denne følelsen har jeg mye nå... kjenner det akkurat nå også.. mn ligger her på sogaen o fosterstilling... så det er livmora som presser på tarmene mine.. forsvinner med en gang jeg reiser meg opp.. og disse smertene kjenner jeg alltid igjen... jeg er i uke 17, og her sparker babyen som bare det... ingen blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå