Gå til innhold

Finn.no er helt genialt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger Finn.no, i dag er jeg i skyene igjen!! Vi har en del CD-hyller med frostede dører fra IKEA. Nå skal vi ha et skap i samme serie i stua, men "våre" dører har selvsagt gått ut av sortimentet. Typisk IKEA...

Vurderte å droppe hele skapet og heller velge noe helt annet (mye dyrere selvsagt...) I går kveld fant jeg dørene på nettet, annonsen har ligget ute i nesten to måneder. 200 spenn og 10 minutter å kjøre for å hente dem. Snakk om flaks :)

Strålende med både gjenbruk og sparing :)

Nå blir det fint i den lille heimen vår, skjønner dere. Vi har endelig fått opp lampe over spisebordet i ettermiddag!! Har bare bodd her i snart 3 år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deltids-samboen min ELSKER finn.no!! Han selger alt mulig der, og er så happy for å bli kvitt greiene. Og noen er happy for å få tak i greiene... Snakk om vinn-vinn situasjon :-)

Jeg solgte den ene vogna og fikk 4000,- for den. Happy ;-))))

Skrevet

Me too! Selger, kjøper, gir bort, you name it :)

Skrevet

Litt dumt at det skjer så lite nordpå... Her nede i oslo går det unna så det hyler!

Selvfølgelig litt mer mennesker her da... Skjønner jo det :-)

Skrevet

Ja finn.no er genialt:-) Like genialt som Ikea faktisk:-)

Og når vi finner Ikea-stuff på finn.no så er det jul i stua:-)

Jeg har også solgt og kjøpt på finn.no og det er like moro hver gang!!!

De sier at små barn har store gleder, men det har da jaggu vi store også:-)

Skrevet

så fint da! kan tenke meg du ble glad =)

Har aldri turt kjøpe på Finn jeg.Hører jo så mye tull.Har kun en gang kjøpt på Ikea å.Da kom senga uten delene som skal holde sengtell fast.Klagde,og fikk tilsent kun to fester.Klagde igjen og må vente opp til 3 uker på festene til di forbaska plankene!! Nei,jeg tar ikke sjansen på Finn jeg.hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...