Va9lje Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Noen som har sett på cb testen før den ble brukt om det er to streker/skygger der som skal bli tydelig etter den er brukt?
Små Einsteins Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har aldri sett skyggestreker på cb, den har alltid vært kritthvit før den er tatt i bruk her iallefall.
bagera82 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg har også sett de skyggene, men aner ikke om de skal være der.. det er sånn utrolig svak strek etter test??
Va9lje Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 noen andre med slik erfaring? var dere gravide eller ikke?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Hei du Har sett etter deg nå, har du testet ? De gangene jeg var gravid og tok test og hadde to streker, altså kryss var jeg gravid
Va9lje Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Hei mikadimoo Jeg testet i går på ettermiddagen med en cb , den ser nagativ ut ved første øyekast, men om man titter litt nermere kan man se en svak blå eller en skygge strek.. selv om dette er den 2 testen som får en slik strek/skygge (en med qr og en med cb) tror jeg liksom ikke jeg er gravid siden jeg var 5 dager over ikm og da bør det vel slå ut mer på testen. Men har ikke fått mensen enda så det er jo fremdeles håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå