Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 .. trenger mange tips til solosanger e kan ha under vielsen=D... står helt stille oppi toppen her nå,kommer bare på sånne sippe sanger hehe;)
mammadalten :) Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 husker ikke hva den heter men den som Ali fra Idol sang når han ble kjent... vakker balade you raise me up med Jason Blunt åhhh.. vet jo mange fler men må tenke
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Tuuuusen takk=) ..still fishing;)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jason Blunt? du mener vel ikke james blunt vel?
Xempel Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Skal de spilles/synges live, eller er det på cd? Greit å vite
kroi Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 "Ett liv för mig" med The Real Group Den er bare helt nydelig.
Distrea Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 "så gla i dæ" me Åge Alekandersen Den e heit nydelig særlig når den synges med foreksempel bare med en gitar til...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 info er jo ikke så dårlig å ha med hehe.. Skal synges ihvertfall, kanskje jeg får med noen som kan spille piano..men det er bare kanskje:) Er takknemlig for alle forslag, for som sagtr, så står det helt still oppi der. Kommer bare på dumme celine dion sanger;)
kroi Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=RrdrJNlA6Bs En versjon jeg fant på youtube
-MtG- Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 If you were a sailboat med Katie Melua vil jeg ha i min vielse:) Og Forever in love med a1.
kroi Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 En annen flott sang er "sang til en mann" av Kari Bremnes, spilt inn på plata Månestein.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 You raise me up, eller versjonen på norsk.....
Xempel Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 Hehe ok Vel, ene venninna mi brukte en Shania Twain sang, og selv jeg som ikke kan fordra Shania Twain satt der med tårer i øynene.. Er noe med hele settinga som gjør noe med deg hehe.. Tror forøvrig det var den der You're Still The One el noe sånt.. Som gammel Lou Reed fan føler jeg nesten at jeg må nevne Perfect Day, men den er kanskje litt oppbrukt etter hvert..? Huff, burde klare å komme på flere, men skal tygge litt på det! Står stille her også..
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #17 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk-snille dere er:)
78'er Skrevet 24. januar 2009 #18 Skrevet 24. januar 2009 Etter Trainspotting trur eg ikkje eg ville brukt Perfect Day til et bryllup :-) Sjølv om det er ein nydelig song!
Janusina Skrevet 24. januar 2009 #19 Skrevet 24. januar 2009 fields of gold med sting, men versjonen der eva cassidy synger! cecilia vennersten det vackraste lisa nilsson og bjørn eidsvåg mysteriet deg you raise me up er veldig oppbrukt og mere begravelse synes jeg... huff, men smaken er som baken men mitt stalltips er øverste forslaget mitt elllers...hm... the bellamy brothers if i said you had a beautiful body... sjekk ut youtube "If I said you had a beautiful body Would you hold it against me If I swore you were an angel, Would you treat me like the devil tonight If I were dying of thirst Would your flowing love come quench me If I said you had a beautiful body Would you hold it against me" Hellbillies- den finaste eg veit Også er den en nyyydelig salme som har melodien til "gå inte forbi", men tror den er på nynorsk... nyyydelig sang....
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #20 Skrevet 24. januar 2009 Kjempe flott=) skal sjekke ut alle forslag dere har kommet med. Tror e ihvertfall kommer til å ha Hallelujah.. selvom mange mener at det er en seksuell hentydning i sangen. Veldig fin sang ihvertfall;) Into my arms er oxo helt nydelig.. å så vanskelig.. nei får søke litt på youtube.. takk igjen:=)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. januar 2009 #22 Skrevet 24. januar 2009 den skal sjekkes ut;) ååå skulle hatt en vielse med bare musikk.. er jo så mye fint å velge blandt..
M@mm@ til mine barn Skrevet 24. januar 2009 #23 Skrevet 24. januar 2009 The Rose med .... Bette Midler.
Piri Skrevet 24. januar 2009 #24 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har det! Everytime i look at you med Il divo! hør bare her: "i close my eyes the moment i surrender to you let love be blind innocent and tenderly true so lead me through tonight but please, please turn out the light cause i'm lost everytime i look at you- And in the morning when you go wake me gently so i'll kknow that loving you was not a dream.............osv. osv.... Den skal jeg ha når jeg finner en som vil gifte seg med meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå