Gå til innhold

allerede mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 +1 nå og føler allerede at jeg har stor mage.. føler med stor i klærne mine...

er med nr. 1 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i min 15 uke og føler at jeg nesten ser ut som jeg er 6 mnd på vei. Prøver å "dempe" magen med store klær. Mange har kommentert at det Må minst være 2 inni der. Men jeg vet det er bare 1... Samtidig er jeg jo stolt av den store magen min, men ubetenksomme kommentarer kan såre litt da;...

Skrevet

ja, glad i magen min jeg også:) vet at det bare er en inni er jeg også:)

Men, jeg ville egentli ikke ha noe mage før jeg kom litt lengre ut i svangerskapet jeg :P hehe, men den må no bare komme :)

Skrevet

jeg fikk mage tidlig, allerede i 13 uke hadde jeg en tydelig babykul:)

syns det var tidlig jeg siden det er første, og tenkte mye på om det var tvillinger, men på ul viste det en liten gutt.

tror det er bare sånn at noen får tidlig mage og noen seint, er glad i magen min jeg :)

Skrevet

Jeg er også i uke 15 (tror jeg, er litt usikker) og har kjempestor mage alerede. Sist, da jeg var førstegangs, fikk jeg faktisk også mage tidlig og begynte med gravidbukser allerede i uke 13... Sist hadde jeg veldig mye fostervann og sånt, og det meste forsvant fort etter fødsel, så satser på det denne gangen og... :) Mange som tipper to her og forresten, men det tro jeg ikke.

Skrevet

Jeg misunner dere jeg, er 13+2 idag og ingen mage ennå, kanskje en liten kul.

Har vært veldig dårlig jeg da, og har gått ned i vekt istendenfor opp så det kan være litt av grunnen. Om kveldene føler jeg meg mer oppblåst og da kan jeg se gravid ut, litt moro da, men så er magen borte om morgene igjen :o(

Kommer vel snart, tenker jeg skulle ønske magen ikke var så stor når det nærmer seg slutten,, så jeg får nyte "ikke mage" litt til :o)

Skrevet

Jeg gikk ned veldig mye i vekt i begynnelsen jeg da, klarte nesten ikke å holde på noe av maten jeg fikk i meg, men det gikk over i uke 13..

er i uke 19 nå, og endelig begynner magen å vises :) er kjempe stolt av den lille kulen jeg har..

har lenge ventet på den og har missunt dem som har fått tydelig mage tidlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...