Gå til innhold

Vil dere gjette sammen med meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Svangerskap 1: Mye kvalm, kastet opp mye lenger enn til uke 12. La på meg 13 kilo, overalt i grunn. Magen var lav, men "rundt omkring liksom". Ble jente.

 

Svangerskap 2: Sinnsykt trett. Mye uggen, men lite oppkast. La på meg nesten 11. Omtrent bare mage. Så ut som en diger basketball, men lå lavt.

Ble gutt.

 

Svangerskap 3: Litt trett. Litt kvalm, fra uke 10-12 veldig kvalm, så ok. Hittils lagt på meg på magen, ikke særlig annet.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, det var vanskelig. synes det er enklere å gjøre meg opp en mening hvis jeg ser magen... men jeg tipper JENTE:)

Skrevet

Kvalm, men ingen oppkast? Da tipper jeg gutt!

Skrevet

Gutt på deg tror jeg=)

Skrevet

Takk for at dere tippet:)

 

Gutt blir i hvert fall minste fornøyd med, søster har han nemlig, det trengte han ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...