trollmor:) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Svangerskap 1: Mye kvalm, kastet opp mye lenger enn til uke 12. La på meg 13 kilo, overalt i grunn. Magen var lav, men "rundt omkring liksom". Ble jente. Svangerskap 2: Sinnsykt trett. Mye uggen, men lite oppkast. La på meg nesten 11. Omtrent bare mage. Så ut som en diger basketball, men lå lavt. Ble gutt. Svangerskap 3: Litt trett. Litt kvalm, fra uke 10-12 veldig kvalm, så ok. Hittils lagt på meg på magen, ikke særlig annet. Hva tror dere?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Ååå, det var vanskelig. synes det er enklere å gjøre meg opp en mening hvis jeg ser magen... men jeg tipper JENTE:)
Kazaya er fødeklar Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Kvalm, men ingen oppkast? Da tipper jeg gutt!
trollmor:) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2009 Takk for at dere tippet:) Gutt blir i hvert fall minste fornøyd med, søster har han nemlig, det trengte han ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå