lykkelitenkomtilverden Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Har ikm i dag. Har fulgt nøye med på tappen, de siste 3 dagene har den vært helt lik. Bare morgen hard/myk nede. Kvelden hard/myk, laaangt bakover. Har vært små kvalm og kjempe sulten!!! Men kan selvfølgelig være symptomer på mensen og.... Noen som har hatt det likt??? Noen ideer??? Kan jeg ta en test nå? Tør liksom ikke....
lissi33 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Tar du en test så får du svaret ditt! Eneste måten å finne det ut på!! Ikke bra med for mye tafsing...
lykkelitenkomtilverden Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Så sant så sant..
Lillevenn33 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Du er ikke den eneste med forvirring her! Jeg synes at livmortappen minvirker litt "gravid", men synes det er vanskelig å kjenne forkjellen mellom gravid og ikke-gravid livmortapp. Så jeg må nok smøre meg med tålmodighet fordi jeg har IKM om en uke...
bekks Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 jeg har veldig lite tapperfaring, derfor spør jeg: Kva er typisk gravid tapp, og hva er typisk ikke-gravid tapp? Hva kjennertegner disse to ulike tappene.... prøvde å kjenne på min for et par dager siden, den var langt bak, men jeg kjente den godt. Men tørr liksom ikke ta for mye oppi der og på den...
Lillevenn33 Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Ifølge pernille.info og min egen erfaring er en gravid tapp høyre opp og mykt utenpå og hard inni, med ikke-gravid tapp så er den lavere ned og hard uten mykt lag utenpå. "Hard" beskrives som en nesetipp, og min egen nesetipp er egentlig ganske myk, så jeg blir bare forvirret egentlig!!
bekks Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 takk for svar:-) Lurer på om jeg må inn å kjenne en gang til, men litt vanskelig når jeg ikke har kjent på den før. har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Kanskje jeg bare heller bør ta en test, å slutte med all denne synsinga.... man blir jo jammen helt gal...
lissi33 Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Ja det er det jeg mener! Det er ikke bra! Man blir gal og hvis man er gravid skal man ikke tafse så mye på den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå