Spira31 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så mye! Jeg mistet idag og håper jeg kan skrive det samme om en måned.... så da ble du gravid uten å ha mens igjen etter SA?Hvor langt var du på vei? Jeg var 8+1. Hvor lenge blødde du? Hvordan regner du ut termin da, etter den dagen du mistet? Har aldri mistet før idag, så beklager spørsmålene! Lykke til kjempemasse!
*Bambi + spire* Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Hei!! Gratulerer så masse, dette var vel fortjent!!
Små Einsteins Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så masse, så bra at spiren satt så raskt:) lykke til i svangerskapet.
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 åh så bra:) det gikk fort:) gratulerer kjempe masse:) jeg mistet også i jula,og håper så veldig at jeg har blitt gravid igjen nå...venter TR tirsdag eller onsdag..håper ikke jeg får mensen altså! har noen symptomer på at jeg er gravid,men det kan vel nesten like godt være mensen som kommer..så er spent.
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer!!! Jeg har også testet positivt i dag:-) Håper vi får beholde spirene denne gangen, har også mistet to ganger. Håpe håpe;-)
Mikkemafian Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Oj.. noe så fantastisk!! Jeg mistet også i julen, og lurer på om det faktisk kan ha klaffet her også.. Fikk en positiv test 4 uker etter aborten, og har symptomer. Men så er jeg så redd for at jeg bare lurer meg selv.. Må bare spørre: hvor langt var du på vei?
litamora Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk for alle lykkeønsker! Skal prøve å svare på alle spm, spør opp igjen om jeg har glemt noen :-) Da jeg mista i jula var jeg veldig kort på vei, testa svaakt positivt på julaften, dag 35 eller noe i syklusen, og begynte å blø 2. juledag. Ventet noen dager etter blødning var ferdig før jeg testa - negativt. Så rakk ikke komme før den glapp, for å si det sånn. Hadde en dårlig følelse også, husker at jeg tenkte "ja, hvis dette går da...". Er en av de som kjenner godt på kroppen når jeg har eggløsning, og testet for sikkerhets skyld da jeg kjente symptomene lørdag 10.januar - og i går, 14 dager etter positiv el test, var graviditetstesten blå. (CB) Mye bedre følelse denne gangen, tenkte å bestille meg time til legen på mandag, for å få det bekreftet. Til deg som mistet i går: utrolig trist, jeg har mistet 2 ganger, men har også 2 fine barn, så vet at det går. Skjer med velfig mange kvinner. Håper det går bra med deg og dere andre, masse lykke til! litmora 4+1 (tror jeg det er, om jeg ikke har glemt helt hvordan dette er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå