Gå til innhold

Maria Mena virket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt fjern...rusa på noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slo av lyden på tven da jeg så hvor hysterisk hun ble før hun hadde fått reist seg fra bordet.. Huff, blir flau!!

Skrevet

Herregud, for ei fjolle, fikk lyst til å fike til henne og be henne ta seg sammen;/

Skrevet

Så ikke på, men jeg synes hun virker fjollete hele tiden...

Skrevet

stakkar.... off... synds litt synd på henne jeg. ikke lett og snakke på komando når du først har blitt litt rørt og er på gråten..

Skrevet

Har alltid likt henne, men dette var skikkelig pinlig!

Skrevet

Enig med, gravid igjen. Ikke lett å skal prate når man er helt på gråten, og i tillegg på tv.

Skrevet

....jepp og hun hadde matchende sveis.

Skrevet

virka kanskje "bittelitt" som skuespill kanskje.....

veldig merkelig.... greit hun aldri har vunnet før og i følge VG ikke trodde hun kom til å vinne heller.... men alikevel....

Skrevet

Ja rusa på gleden!

Takk og pris hun er et menneske...selv om hun er på tv..

Skrevet

Hehe, ja det virka litt merkelig ja. Men vg skriver at hun aldri har vunnet spellemann, mens dagbladet skriver at hun nå fikk sin fjerde spellemannspris. Hva som er riktig vet ikke jeg ;P

Skrevet

Så stygge dere er, synes det virket som om hun reagerte helt spontant, jeg. Synes ikke det var noe pinlig, heller rørende å se en prisvinner som absolutt ikke hadde ventet å vinne. Dagbladet tar forresten feil, hun har ikke vunnet tidligere, bare vært nominert. Og i år hadde hun vel nok en gang forventet å bli forbigått av andre.

Gjest elviramiranda
Skrevet

Virket utrolig overdrevet fjollete på meg også - hvor mye hadde hun drukket i forveien??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...