Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Slutt å sipp! Og ikke kan hun synge engang, så hvorfor hun vinner en spellemann er for meg helt utrolig!
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Oki, så liker du ikke Maria, men veeeldig mange andre gjør det. Smaken er jo som baken, og alle kan jo ikke like samme skinka som deg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Enig med HI. Her falt hun enda dypere i mine øyne. Hun burde ha kommet seg ned fra scenen med en gang, og ikke hulket inn i mikrofonen, og det med sminken var bare utrolig teit!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Altså mener du helt seriøst at hun kan synge? Hun må ha ligget seg til der hun er i dag, for talent har hun ikke!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 synes det var litt søtt jeg, så jeg måtte bare smile av hvor rørt hun ble..
Gidder ikke! Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Jeg blir matt av dere negative-hakke på alle andre-jeg er såå mye bedre-idiotanonyme her inne. Er lov å være så glad at du ikke klarer å si noe fordi du bare griner vel?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Hadde sikkert vært søtt om det var noen andre. Akkurat hun der har jeg langt opp i halsen fra før av. Og det har mer med å gjøre enn hva jeg har hørt av musikken og sett henne på tv. HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 er ikke sikkert alle liker deg heller, HI og noen har deg oppi halsen også..tenkt over det?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Ja, og det plager meg ikke nevneverdig
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 å da hadde det vært greit at de la det ut her på annonym å skrevet hvor tåpelig du er med ditt fulle navn? Det er helt greit likssom?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er ingen offentlig person som driter meg ut på tv, så tviler på at det skjer.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Seriøst?? er det bare jeg som mener at hun ikke gråt ekte?? det såg ut som et utrolig dårlig skuespill i mine øyne?!?!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Herlighet altså.. Her er det mange misunnelige drittkjerringer ute å går! Hva i all verden var det som var teit med at hun gråt? Hun trodde ikke hun skulle vinne, og ble kjempe overrasket.. Hun er jo bare utrolig ekte, er seg selv fullt ut.. Dersom man hører på tekstene hennes er hun jo bare dønn ærlig.. Ikke noen mellomting, rett frem:) Og det er akkurat hva jeg liker ved henne! Er det ikke kjipt bare med prisvinnere som kommer opp, tar imot prisen, leser en takketale, smiler stivt og setter seg igjen? Det var jo ekte glede hun viste! Hun var i mine øyne en verdig vinner som fortjente det kjempe masse!! Ps: Skal være enig i at live-opptrednene hennes ikke alltid er like gode.. Men, at jenta har talent er det jo virkelig ingen tvil om:) Dere er nok bare "one of the mean girls that pulled her hair..."
Anne-B. Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 Det er sikkert en grunn til at det er hun som vinner spellemannspriser, og ikke du.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Det var litt flaut å se på ja.... Tenkte bare; kom deg ned fra scenen nå!!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 For all del, fell en tåre eller to, bli rørt og glad...., men hallloooo, dette var jo bare hiksting og hulking! Syntes det var flaut å se på og tenkte at hun der må vere på en snurr, noen glass for mye kanskje??
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Kan hun ikke synge???? Se på dette: Live er hun ikke så god da, men det er jo det samme for mange andre artister!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 øhhh... dere sier "selvfølgelig har jenta talent" og "selvfølgelig kan hun synge, hun er bare litt uheldig med live opptredener av og til..." Viss en person ikke klarer å synge en eneste note reint live, så kan faktisk ikke den personen synge! For å si det sånn, maria mena hadde ikke komt noen vei i Idol f.eks. skrive sanger: Ja d kan hun Synge: nei hun synger grusomt.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Syns synd på henne, jeg. Klart jenta kan synge, men live - med litt for mye nerver- blir det fort pinlig. Med det er hun vel ikke akkurat alene. Hun har hatt det hard + fadesen på det letterman showet i USA (grisepinlig). Ikke rart det var super-rørende for henne å vinne i går. Så forøvrig ikke ikke på prisen i går og hun er heller ikke det jeg lytter til når jeg hører på musikk (og jeg hører på ganske mye forskjellig), men jeg skjønner jo at folk kan synge selv om de ikke er mine fovoritter. Tror det er litt for mange bitre damer på DiB som føler seg bedre når de får rakket ned på andre.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Med tanke på oppveksten til Maria Mena og hvor hard den har vært (Hjemmesituasjon, mobbing på skolen og spiseforstyrrelser) så er det ikke noe rart i at hun gråter når hun overaskende mottar spellemannsprisen!! Veien dit hun er i dag har ikke vært lett for a, så hun har nok ikke ligget seg til noe som helst. Hun blir fortsatt "mobbet" der hun kommer fra. Når hun ga ut lullabye så ble det ikke tatt i godt mot i hennes gamle miljø..neida, janteloven på sitt beste!! Bor ikke så langt unna der hun kommer fra, og er litt eldre, men har bekjente som har gått i klasse med a, og de har aldri klart å lire ut en positiv ting om Maria Mena, men det var ikke veldig konstruktivt heller for å si det sånn. Det var kommentarer som bunner i rein misunnelse for at klassens mobbeoffer har blitt noe mer enn dem selv.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #21 Skrevet 25. januar 2009 Eg forstår verkeleg korleis oppvekst ho har hatt, og at ho har blitt mobba og virkelig fortjente den prisen. Det eg ikkje forstår er kvifor ho hulkar inn i mikrofonen, når eit gråtkvalt "takk" hadde vist at ho var rørt og takksam. Det er forskjell på å være rørt og å grine seg halvt ihel. Men eg synest ho fortjente den, men eg synest også at ho kunne gjort det med litt mindre "drama" for sjøl om det sikkert var ekte, så så det ikkje ekte ut.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #22 Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor synes du ikke at det så ekte ut? Du virker jo virkelig som ei skikkelig traust, norsk kjering.. Giiiiid, tenk å vise ekte følelser.. Hør på tekstene hennes.. De gjenspeiler jo rimelig bra personligheten hennes.. Måten hun fremstår på levner jo ingen tvil om at det igår var ekte.. Alle er jo forskjellige, og takk og lov for det (Mtp alle de trangsynte snerpene som er her inne) Janteloven lenge leve!
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #23 Skrevet 25. januar 2009 Synest du eg virkar som ei skikkelig traust norsk kjerring? Du hadde iallefall rett på at eg er norsk, kan ikkje se at det er noko negativt å vere det? Eg synest ikkje det så ekte ut, rett og slett. Eg elskar musikken hennar og har vert på mange konsertar og slikt, men akkurat det der blei litt for mykje for meg. Då hadde det vert betre med ein slik feiring som Thomas Numme viste:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. januar 2009 #24 Skrevet 25. januar 2009 maria mena er digg! og hun har mange fine sanger :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #25 Skrevet 25. januar 2009 Var det ordentlig gråting? Trodde hun bare tullet jeg! Alle lo jo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå