Gå til innhold

Huff 4 uker igjen :O* Panikk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen nå.. Utrolig spennendes.. Og jeg har ikke pakket sykehus bagen enda.. Bør jeg gjøre det nå?? Det er bare klær til babyen og meg ikke sant???

Gruer meg en del til å føde.. Gruer meg egentlig masse.. redd for smertene.. Hehe jeg begynner å kjenne dette på nervene jaa..

Man får dusjet på sykehuset sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fem uker igjen i dag, og kom ¨på det samme i sta! Nå må den snart pakkes, tenker på det hver dag at nå må jeg pakke den. Men så glemmer jeg det.. Skal virkelig få prøvd å gjøre det i morgen, for er jo greit å ha den klar=) Klær til deg og babis ja =)

Jaja, dusje får man=) har ikke født før, men vet at det er dusje muligheter der ja =) Skal man ha med hånkle selv?? hmm..

Skrevet

De har håndkler der. Du trenger egen såpe og sjampo etc. vanligvis, men det er faktisk mulig å få det der også.

Skrevet

Ahh hehe.. ja bagen er grei å ha klar i tilfelle det skjer no tidligere enn ventet.. hehe... Spennendes :)

Lykke til :D:D

Deilig å få dusjet av seg hvertfall:D

Skrevet

Fikk også småpanikk nå i helga, og har pakket sykehusbagen sånn delvis klar. Greit å ha klær til seg selv ihvertfall... =)

Har også gått igjennom og vasket babyklærne og kommet frem til at jeg må handle en del. Aner ikke om det er gutt eller jente vi får, så nå må jeg ut og shoppe litt "kjønnsnøytrale" klær i den minste størrelsen.

Plutselig fikk jeg veeeldig dårlig tid synes jeg. Kan det være et tegn, tro? ;-)))

Skrevet

Omtrent like lenge igjen vi da :o) Pakket ikke noen sykehusbag før fødselen var i gang forrige gang og pakker vel ikke noe denne gangen heller (men skriver kanskje en liste over hva jeg må huske) - tøy til meg selv brukes og vaskes hele tiden (er så lite som passer) at det nytter jo ikke å pakke uansett, hehe.

Klær til deg og baby, toalettsaker, kamerautstyr og telefon (husk batterier/ladere), noe å lese i på barsel, penn, kanskje noe å skrive i om man er typen, niste til fødsel om det tar laaaang tid på sykehuset - ikke alltid mattilbudet er så sprekt der, TØFLER/slippers er viktig :o)

Skrevet

Her er det 11 dager til termin, og har akkurat pakket sykehusbagen :)

Har pakka:

To joggebukser

To behagelige gensere

To skjorter og en singlet

Bind og store truser som det så fint sto på ei liste :P

Lypsyl

Nesespray (greit å ha i tilfelle, lufta er gjerne tørr og det kan bli mye pes)

Ammeinnlegg, både papir og ull

To amme-bh'er, i to forskjellige størrelser

Kamera

Ekstra kontaktlinser

Sokker

Crocs, greit å ha med innesko, som kan bli våte

Sjampo og balsam (pakka de vareprøvene jeg fikk i Rimi-pakken, så slipper det ta så plass)

Fuktighetskrem

Notisbok, hvis jeg har noe jeg ønsker å notere, spørre om eller bare skrive opp hvem man får hva i gave hos, kan fort bli surr.. vil jo gjerne huske hvem vi fikk hva hos.. :)

Og klær til babyen + bamsedress, lue, votter og pledd. Bilstolen kommer pappaen med når han skal hente oss hjem.. :)

Så skal jeg enda pakke myyykt toalettpapir, siden det på sykehuset kan føles som sandpapir, og man gjerne har litt vondt i underlivet etter vaginal fødsel. Og lader til mobil og kamera. Og brillene og toalettsaker, sminke, det får jeg ta etterhvert. Og helsekortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...