Monajenten Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har laget knallgod pizza! Helt utrolig at man kan lage pizza som bare inneholder 16 karbohydrater totalt, og som i tillegg smaker vanvittig godt:-) http://ketolysehverdag.blogspot.com/
Herlige barn har jeg fått Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Skal ha kyllingfilee, pommes noisettes, krydder bearnaise og wokette grønnsaker! Gleder meg!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Pizza med tykk luftig hvetemelsbunn. Var sikkert karb i den, men etter en uke influensa og genrell motstand mot ketolyse, så var den akkurat det jeg ville ha.
OsloMor Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Skal ha herlige kyllingfajitas med chili og hjemmelaget guaccamole, mannen lager det nå:-)!
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har spist en håndfull nøtter og dævver... er ikke plass til noe i magen min, så det skal ingenting til før det føles ut som om jeg har spist en hest. Morro...
velsignet med to Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Jeg blir skrubbsulten og får lyst på alt dere nevner når jeg åpner disse mat-trådene, tror jeg må slutte med det ;P
Monajenten Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2009 Hehe ja, det er sant det Lille snupps:-) Alltid mange som spiser maaaaasse godt:-D
cherry coke Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Har spist en diger hjemmelaget cheeseburger med potetbåter. Masse karbohydrater=) Nå spiser jeg chips og drikker cola..namenam.. Lurer faktisk også på å ta meg et stykke ostekake. Spiser veldig sunt og variert i hverdagen, men skeier ut på lørdagen. Har gått ned 4 kilo på to uker=)
Mom2Two Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Vi har spist ute i dag, for jeg har bursdag:) Jeg spiste den nydeligste fiskesuppen jeg har smakt noensinne, med mange typer fisk, reker, krepsehaler og blåskjell.. Nam nam nam:-)
OsloMor Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer med dagen Mom2Two:-)! Den fiskesuppen hørtes nydelig ut, gode supper er alltid en glede å spise:-)!
Monajenten Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2009 Så flott da cherry!! Dessverre funker ikke det for meg, jeg må tydeligvis droppe alt;-) Men vi får se på mandag hva vekten viser, det blir spennende:-) Har funnet en sjokoladekake da, som kun inneholder 8 karbohydrater i hele kaken, det er jo drømmen for meg, hehe;-) Den skal lages:-)
Monajenten Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer med dagen:-D :-D Jeg liker dessverre ikke sjømat, men så bra at du likte den så godt:-) Ha en fortsatt fin bursdag:-)
cherry coke Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 Ja, det blir spennende=) Hvem vet? Kanskje du har funnet noe som passer for akkurat deg? Jeg kan ikke leve på dietter, jeg. Men å spise sunt, variert og ikke spise for sent på kveld+ mye vann og mosjon er nok det som funker for meg! Jeg har tro på at du klarer det, du virker så motivert. Lykket til=)
Mom2Two Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk:-) Ja, det er virkelig det beste jeg har smakt på lenge. Det var også så utrolig god service der, minsta fikk være med på kjøkkenet og hente sin egen mat, de fikk gratis is (kelneren spurte om det var greit) og de glemte å sette 3 brus på regningen, og når vi sa fra, sa de at det ikke var noe problem:-) Vi storkoste oss alle 4:-) Jeg eeeelsker sjømat:-)
Mom2Two Skrevet 24. januar 2009 #17 Skrevet 24. januar 2009 Ps.Måtte jo sjekke pizzaen på bloggen din, den så skikkelig digg ut!!
xxxJulianexxx Skrevet 24. januar 2009 #18 Skrevet 24. januar 2009 Vi har spist kyllingfilet krydret med provence med hvitløk, fløtegratinerte poteter og peppersaus. Namnam - men veldig usunt da:o)
Mom2Two Skrevet 24. januar 2009 #19 Skrevet 24. januar 2009 Ja, den var bare så uuuuutrolig god!!! Jeg nammet meg gjennom hele måltidet:-) Hehe...:-) Det var forresten på Bølgen & Moi på Henie-Onstad. Kan ikke vente til de åpner sjømatrestauranten sin på Tjuvholmen med egen delikatessebutikk osv.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 24. januar 2009 #20 Skrevet 24. januar 2009 Tortilla-wraps med salat og røkt kalkunfilet...nesten sunn for en gangs skyld, jo:)
EnLitenPrins Skrevet 24. januar 2009 #23 Skrevet 24. januar 2009 Hjemmelaga biffsnadder med div tilbehør !
Himmel og hav Skrevet 24. januar 2009 #24 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har spist den kyllingretten som de reklamerer for på tv (kyllinglår, kokosmelk osv). Den ser forøvrig bedre ut på reklamen enn den smaker i virkeligheten...
Xempel Skrevet 24. januar 2009 #25 Skrevet 24. januar 2009 Pasta concigilale (?) med chorizo&paprikasaus, og ei god flaske italiensk rødvin til. Bedre blir det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå