storebror og junibaby=) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 hva kjøper/kjøpte dere inn da?? hva trenger man? kjøper dere feks mye langarmede pysjer ol?? vant med vinterbarn jeg og da er det jo abre å kle på=)
Alba44 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Kommer så an på hvordan sommeren blir. Var en relativt kjølig sommer da jeg hadde liten baby, så brukte bare langermet, sparkebukser, ull m.m.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Jenta vår ble født 30. juni i fjor. Hun sov i bare bodyen, men da var det jo veldig varmt også da :-P Hun hadde nok et par langermet nattdrakter, om jeg ikke husker feil...er så lenge siden vet du :-P Vi kjøpte noen bukser, langermet bodyer, kortermet bodyer, tynne luer og noen par sokker. Ellers så fikk vi veldig mye! Både sparkebukser, bodyer, kjoler og til og med shorts ...hehe. Vi savnet solhatt og fant en på slutten av sommeren, men da var det ikke så mye sol. Var veldig greit med helsepledd, som vi tullet henne inn i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå