Linnsy77 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Trenger nye vintersko, til å bruke når jeg er ute og leker i snøen osv med minsten. Har dere tips? Hater å fryse på beina så de må være skikkelig varme!!
mamma`n te Kaja Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har sorel.. anbefales veldig.. de er onkli varme og høye sånn at det ikke kommer snø inn.. Selskinnsko er jo utrolig varme de også da
Linnsy77 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Jeg så de hadde sorel på tilbud på sportshuset, skal stikke innom å prøve de. Ser jo veldig gode ut!!
mamma`n te Kaja Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Ja, jeg fryser hvertfall aldri på føttene når jeg har de på..
It's all about me Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har selv Viking goretex og de er helt supre. Kjøpte dem for 6 - 7 år siden og de ser fremdeles like nye ut, er gode å ha på og ikke minst varme. Og disse har blitt brukt MASSE disse årene.
partyoffive Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Til de type vintre vi har hatt i det siste, med mye slaps osv. har jeg stor tro på Ilse Jackobsen's vanntette stovler med for. De er varme nok nesten hele vinteren og god på foten synes jeg da.
Piri Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har korakorum d boot fra dolomite og elsker dem. God og varm og aldri snø i skoa. Superlette er de også. I dag gikk vi etter skogsmaskina langt til fjells for å vise hvor han skulle hugge. Gikk til livet i snø, men med dressen over skoene var jeg helt tørr. Ikke tungt å gå etter maskina i så ulendt terreng heller. Var ute hele dagen og ble hverken våt eller kald. Verdt prisen! http://www.dolomite.it/site/footwear.php?site=1〈=1&category=22&collection=winter&itemIndex=1.1 Velg d boot. (den siste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå