Gå til innhold

Hvilken farge har dere på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss hus - hurra! :)

Men alle veggene er hvite, så vi tenkte å male litt. For å få inspirasjon mente mannen at vi kunne høre her inne hvordan dere har gjort det, så herved:

Hvilken farge har dere på veggene på barnerommet?

Og har dere jente eller gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi flyttet inn var veggene på barnerommet rosa - grøss. Så jeg malte det hvitt :-) Har blå gardiner, kommode mm. Får vi noengang ei jente, bytter jeg bare ut gardinene siden å male er noe av det verste jeg gjør....

Skrevet

her er det lyseblått på en vegg og resten av veggene hvite. veldig pent egentlig. har samme på vårt rom, bare at det er kaffe latte og ikke lyseblått da

Skrevet

Gutter - hvite vegger begge to. de har også hvite møbler begge to.

Men sterke farger på gardinger,sengetøy, gulvteppe, bilder osv på veggene. Enklere å skifte ut etterhvert som interessene endrer seg ;o)

Skrevet

På jenterommet er det 3 vegger i sand og 1 vegg i babyrosa. Hvitglasert

eik på gulvet.

Hyller og slikt er sorte.

På gutterommet skal det bli 3 vegger i sand og 1 vegg i en tøff blåfarge. Hvitglasert eik på gulvet.

Hyller og slikt blir også i sort.

På vårt er det 3 vegger eggehvit og 1 vegg svart tapet. Hvitt gulv og bjørk i ting og tang.

Skrevet

Gutten vår har hatt 3 forskjellige rom og jeg har alltid malt de i "risør" fra jotun. Eeeelsker den fargen =)

Du kan foresten se bilder av gammel rommet i bloggen min:

www.trekloverfamilien.blogspot.com

Skrevet

Holder på og pusse opp.. men fargene er planlagt og bli Hvite/beige på 3 av veggene og henhodsvis blekrosa og blekblå på en av veggene..

Vil ikke ha helt rosa til jenta og ikke helt blå til gutten.. Men litt farge synes jeg gjør seg.. Vanskelig og forklare fargene.. Men litt mer sånn blek/bondestil.. Duse..

Skrevet

Libido- begynte å titte litt på bloggen din. Så fint dere har det =) Jeg elsker interiør, og ble nesten litt inspirert til forandringer her!

Morro...

Skrevet

Takk =)

Elsker interiør selv! Er så gøy å holde på med =)

Jeg er snart ferdig med ny rommet til guttungen, da skal jeg legge ut bilder igjen =)

Skrevet

pr i dag er det 2 gutter på ett rom, de har hvite senger og hyller.... og grønne vegger. Men siden det er skråtak som et hvitt blir nesten den ene veggen litt borte... =)

Når vi etterhvert får kjøpt oss større hus, med flere soverom skal de få hvert sitt rom med hvite panelvegger evnt. hvit brystningspanel og en fin farge over....

Skrevet

Har gutt, pusset rommet hans når han var ca 1,5 år. Rommet er ganske stort, men med skråtak, vindu i taket og brystpanel. Veggene er kremhvite og panelen malte vi blått, en farge som heter surf. Kjempefornøyde vi ihvertfall.

Skrevet

Takker for alle svar, mange gode tips her! :)

Vi lurer på å gjøre som flere over her, å ha ene veggen i en annen farge enn de andre, men klarer ikke helt å bestemme oss.. så bare å svare på! Trenger all den inspirasjonen vi kan få :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...