Gå til innhold

Kan noe fortelle meg litt om festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig ikke ha menstrasjon før om 10 dager,men jeg har plutselig begynt å blø litt. Er ikke mye akkurat.Litt brunaktig grums,nok til at jeg må bruke bind...Dette har nå vart i to dager,virker som det begynner å avta. Sluttet m prevensjon rundt min siste menstrasjon,også har vi "hoppet av i svingen"siden. Vil ikke begynne å prøve på å blir gravid på ordentlig før om et par mnd,men gjør ingenting om jeg blir gravid nå altså :)

men begynner å lure på om dette er en festblødning. Har aldri hatt slik uregelmessigheter før. Er jo litt spent på om det kanskje er noe i emning :) Hva er en festblødning,hvor lenge varer det og når kan man evt teste seg,hvor mye er det som vansligvis kommer osv. Håper noen kan svare meg.

Klemmer M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt å ha uregelmessige blødninger etter pp- slutt. Tror festeblødning pleier å være mer rosa. Men vet ikke sikkert. Jeg lurer på om det var festeblødning jeg hadde, håper det:) Må vente å se til om et par uker.

Skrevet

Glemte å fortelle at jeg ikke brukte hormoner,men kobberspiral. Har hatt høvelig regelmessig mens hele tiden mens jeg brukte kobberspiral.Skulle ikke tro at det tullet med syklusen når spiralen var borte. Eller hva tror du? Kan en festeblødning komme så mange dager som 10 dager før?

Håper du har blitt gravid,skal krysse fingeren for deg:) :)

Klemmer M

Skrevet

jeg har et par ganger fått sånn brunaktig utflod, men det har vært i forbindelse med eggløsning. Sise at får man blødning da så er man ekstra fruktbar.

Festeblødning har jeg ikke hatt, men har hørt det er friskt rød farge og bare bittelitt.

Skrevet

Jeg TROR, merk tror, at festeblødning kan komme 10- 15 dager etter befruktning.

Angående kobberspiral vet jeg dessverre ikke. Men høres logisk ut at det kan føre til noe kluss når den taes ut?

Når dere har hoppet av i svingen er du sikkert ikke gravid, men det er jo en mulighet:) Bra at det ikke er krise for dere om du er det da.

Håper jeg også at jeg er gravid! Men er innstilt på at det bare var en slags mellomblødning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...