Lillevenn33 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Når begynte dere å kjenne på livmortappen at dere var gravid (altså hard på innsiden, myk på utsiden)? Og hvordan kjente dere forskjell fra gravid livmortapp og ikke gravid livmortapp (dvs. slik den er mellom EL og mens)? Takker for svar!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Hei:-) For å være ærlig kjente jeg ikke noe forskjell nå når jeg ble gravid og de andre syklusene vi har prøvd jeg. Eneste som du sier er at den er hard inni nå og myk utenpå.. Men jeg prøver å kjenne litt fortsatt for har færre symptomer nå enn for en uke siden, om det blir noe forskjell lissom, men den er fortsatt har, men kan på en måte skrumpe inn litt og bli bred og tjukk, men kan være lang og tynn og...hehe, her blir det detaljer ja;-) Men når den er liten og tjukk syns jeg livmormunner er litt mer "åpen" ikke som ved mens eller EL, men det er kanskje vanlig? Vet du? Sjekka på pernille.info, men fant ikke noe bra svar på det der..
Lillevenn33 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Man blir nok ikke veldig klok av noenting egentlig tror jeg! Det du beskriver med lang og tynn eller bred og tykk, det har jeg ikke engang tenkt på Jeg har bare kjent etter hvor hard eller myk den er. Nå synes jeg at den virker som en gravid livmortapp, men jeg synes egentlig at jeg aldri har en ordentlig hard (nesetipp) livmortapp. Så ikke vet jeg. Må nok smøre meg med veldig mye tålmodighet, har IKM om en uke. Er imidlertid kvalm, men gjerne etter at jeg har spist, ikke når jeg er sulten. Så det er sikkert omgangsyke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå