Shabby Cheap Chic Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Eller må vi fortsatt "hamstre" når vi reiser til Irland.. hehe
Jenny-penny Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Må nok hamstre ja, det gjør jeg:) Få's ikke i Norge. Har influensa nå, og de gjør dagen min så mye lettere! Kostet bare 20 kr pakken sist i London.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Det er sååå synd, for den er jo kjempegod.....
mai mammaen til to Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 eg HATER lempsip. svigermor kjøper det alltid når hun er i skotland.... og dem sier alltid at det er så utrolig bra.. eg har aldri blitt bedre av å drikke det. og det smaker jo dritt og. hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2009 SÅ dumt.. er ikke akkurat noe farlig i de.. hehe.... HAr aldri tatt de før seøv, men gubben sverger på at de virker.. hehe.. Får man kapsler man svelger å???
Leirha Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Så vidt jeg vet så fåe det ikke i Norge pga at det inneholder reseptbelagte midler. Men du kan hamste i england og scotland også, ikke bare Irland
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2009 Jepp veit de finnes i andre land å. hehe men som regel er vi i Irland siden samboern kommer derifra... Er ikke noen reseptbelagte midler i den vel?? Er det ikke bare paracet da? pluss sitrom o.l?? Har ikke pakke her så jeg får sjekka.
Leirha Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Jo, i den sterkeste ihvertfall. Mener det er et slimløsende middel.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2009 Å ja visste ikke de hadde det.. hehe... Vi har bare hatt den med paracet vi.. Ikke akkura på resept.. hehe... Kunne kanskje vært lurt å hatt den andre liggende. I tilfelle liksom.. hehe...
Leirha Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Lemsip MAX heter den vel, og den er veldig god hvis du er forskjølet og hoster mye. Inneholder endel mer paracet også. Men hvorfor de ikke har Lemsip i det heletatt i Norge vet jeg ikke.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2009 Nei ikke jeg heller.. Kunne jo ha hatt den "milde" versjonen. Den er jo ikke verre en paracet...
EinFrosk Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 Det er også koffein i lemsip kapslene, i drikken er det også et stoff som utvider passasjen i nesen og bihulene. Bruker lemsip med koffein for å holde meg i gang når jeg er småsyk uansett om jeg er forkjølet eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå