Gå til innhold

Fåes LEMSIP i Norge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må vi fortsatt "hamstre" når vi reiser til Irland.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok hamstre ja, det gjør jeg:) Få's ikke i Norge. Har influensa nå, og de gjør dagen min så mye lettere! Kostet bare 20 kr pakken sist i London.

Skrevet

Det er sååå synd, for den er jo kjempegod.....

Skrevet

eg HATER lempsip. svigermor kjøper det alltid når hun er i skotland.... og dem sier alltid at det er så utrolig bra.. eg har aldri blitt bedre av å drikke det. og det smaker jo dritt og. hehe

Skrevet

Kjøper kapsler man svelger jeg:)

Skrevet

SÅ dumt.. er ikke akkurat noe farlig i de.. hehe....

HAr aldri tatt de før seøv, men gubben sverger på at de virker.. hehe.. Får man kapsler man svelger å???

Skrevet

Så vidt jeg vet så fåe det ikke i Norge pga at det inneholder reseptbelagte midler.

Men du kan hamste i england og scotland også, ikke bare Irland ;)

Skrevet

Jepp veit de finnes i andre land å. hehe men som regel er vi i Irland siden samboern kommer derifra...

Er ikke noen reseptbelagte midler i den vel??

Er det ikke bare paracet da? pluss sitrom o.l?? Har ikke pakke her så jeg får sjekka.

Skrevet

Jo, i den sterkeste ihvertfall. Mener det er et slimløsende middel.

Skrevet

Å ja visste ikke de hadde det.. hehe... Vi har bare hatt den med paracet vi.. Ikke akkura på resept.. hehe... Kunne kanskje vært lurt å hatt den andre liggende. I tilfelle liksom.. hehe...

Skrevet

Lemsip MAX heter den vel, og den er veldig god hvis du er forskjølet og hoster mye. Inneholder endel mer paracet også.

Men hvorfor de ikke har Lemsip i det heletatt i Norge vet jeg ikke.

Skrevet

Nei ikke jeg heller.. Kunne jo ha hatt den "milde" versjonen. Den er jo ikke verre en paracet...

Skrevet

Det er også koffein i lemsip kapslene, i drikken er det også et stoff som utvider passasjen i nesen og bihulene. Bruker lemsip med koffein for å holde meg i gang når jeg er småsyk uansett om jeg er forkjølet eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...