Gå til innhold

Ang klær som blir borte i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte litt på dette itidligere i dag, da jeg så et innlegg om dette i går.

De fleste bhg har jo renholder der etter stenge tid. Er jo en mulighet for at noen renholdere er så frekke at de tar med seg eller rettere sagt stjeler med seg noen klær?? Noen fler som har tenkt på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen stjeler sikkert, om de jobber som renholder eller bhgassistent, og sikkert noen foreldre også, som bare "oppsann...den fikk vi visst med oss..jaja..pytt pytt" Irriterende!!

I vår bhg er renholderene på avdelingene de siste par timene før stenging, mens alle avdelingene samles på fellesrommet, så hos oss er ikke problemstillingen lik din.

Skrevet

Trur nok foreldre stjeler mer enn renholderne - både bevisst og ubevisst =P Måte på hvor mye renholderne trenger og da...med mindre de selger videre på finn.no, hehe!

I barnehagen vår har vi ikke mistet noe ennå =) Og første året til eldste hadde jeg ikke merka noenting omtrent.

Skrevet

Hos oss er det alltid renholdere i barnehagen ved åpningstid... men uansett så tror jeg det finnes noen fra alle folkeslag som stjeler desverre.. enten det er renholdere, ansatte i barnehagen eller foreldre.... Vi har enda ikke mista noe som ikke har dukka opp igjen etter en stund.. men er fort gjort at man får med seg ett plagg feil hjem, og at man kanskje ikke merker det med en gang

Skrevet

Jeg har mistet begge ullfleece dressene til jentene fra Nøstebarn, de forsvant samtidig fra plassene deres (som var henholdsvis på småbarnsavdelingen og storeavdelingen), jammen var det visst nøyaktig samtidig som et par med to døtre på begge avdelingene flyttet til Hamar. De var ikke helt hundre, så jeg kan levende forestille meg at de har stjålet dem. Var så sur at jeg foreslo for mannen at vi skulle dra til Hamar for å se hva de hadde på seg i bhg. der ;), jeg ble nedstemt da.

Men, barnehagen har tilbudt seg å erstatte dem, og det synes jeg var veldig hyggelig !

Skrevet

Har hatt unger i barnehage tilsammen 7 eller 8 år nå og aldri mistet annet enn en og annen sokk. Men så har jeg alltid tatt med klærne hjem hver dag etter barnehagen og har opptelling hver ettermiddag på det som er med hjem.

Gjest elviramiranda
Skrevet

Her tror jeg det er foreldrene som rapper - får med seg feil hjem, med overlegg eller tilfeldig, og ikke leverer tilbake...

Junior hadde noen rådyre votter i fjor - varte ikke lenge før de ble borte nei... Fant dem ALDRI igjen. Noe så utrolig irriterende. Og navnet stod godt markert inni. Utrolig hvor frekke folk er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...