*SmurfeMamma* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 herreguuuud... vi kom hjem fra ikea nå, og jeg hadde fått grav. tester i posten... klarte jo ikke la vær å ta en da, og der kom det jammen opp et kryss:) både meg og sambo ser det godt..!! men.... streken er så tynn... spiller det noen rolle? så er litt usikker da, på om jeg virkelig er gravid.... kjennes ut som mensen skal kommehvert øyeblikk, det har det gjort i et par dager nå.. som noen kanskje har lest før... jeg fikk posetiv CB på onsdag ettermiddag... men så si negativ på torsdag morgen.... testet så igjen nå akkurat og da kom det opp et kryss.... hva tror dere? kan jeg stole på denne teste? kan liksom ikke skjønne det helt..
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Ja du kan stole på testen,gratulerer så mye nok en gang :0)
*SmurfeMamma* Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 tusen takk:) håper den klorer seg fast nå.. mistet i desember... så nå håper jeg denne reka er sterker.... tihi;)
monca*84*j12 Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Det kommer til og gå bra denne gangen!!=) Gratulerer... JIPPI
*Bambi + spire* Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er sikker på at du er gravid!! Gratulere så masse og MASSE lykke til:) Skjønner skrekken din for å miste igjen, mistet selv i ma i sommer og er sikker på at jeg kommer til å være litt bekymret i starten selv når jeg får ny spire..men dette kommer til å gå fint, KOS deg, du skal bli mamma!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå